AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #1 Skrevet 20. oktober 2022 Selv fikk jeg et gavekort på 200 kroner da jeg varslet en kjede om en vare som var ødelagt. Hva har du fått? Anonymkode: 00a99...abd 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #2 Skrevet 20. oktober 2022 Jeg fikk faktisk en slags metall-greie i en boks med mat. Når jeg sendte en e-post til dem angående dette (med fotografier av det jeg hadde funnet) så mente dem at det var snakk om en slags greie som kom fra produksjonen av denne varen. Mest sannsynlig falt ned fra fabrikken eller what ever i løpet av produksjonen, og så har ingen lagt merke til dette før alle produktene ble sendt ut. Tror jeg fikk et gavekort på 200 kroner eller 300 kroner ut av det. Anonymkode: b8f8a...d61 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Skrevet 20. oktober 2022 Jeg klaget på freia sin lakris-sjokolade som fantes før, det var bare to biter lakris i. Fikk en hel kartong med potetgull, sjokolade, gelepulver, vaniljekrempulver med mer som trøst🤩 Anonymkode: 9452d...c9e 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #4 Skrevet 20. oktober 2022 Hører alltid om folk som får ditt og datt. Og klager ikke uten god grunn. Som da jeg betalte for en stream som ikke virket. "Vi beklager det inntrufne". Men ingen penger tilbake. Fikk feil pris på togbilletter, "vi beklager det inntrufne". Hadde bestilt hotellets sjåfør til togstasjonen, han kom ikke. Måtte ta taxi hele veien til flyplassen for å rekke flyet. "Vi beklager det inntrufne". Kjøpte ost som var muggen dagen etter, uåpnet. "Vi beklager det inntrufne". Kanskje jeg bare klager på feil måte? Anonymkode: aac3c...bf0 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #5 Skrevet 20. oktober 2022 Ja gavekort på 200 kr jeg også og en gang fikk jeg en helt ny veske og fikk beholde den gamle som de hadde sendt med feil farge. Anonymkode: ffdd1...079
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #6 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hører alltid om folk som får ditt og datt. Og klager ikke uten god grunn. Som da jeg betalte for en stream som ikke virket. "Vi beklager det inntrufne". Men ingen penger tilbake. Fikk feil pris på togbilletter, "vi beklager det inntrufne". Hadde bestilt hotellets sjåfør til togstasjonen, han kom ikke. Måtte ta taxi hele veien til flyplassen for å rekke flyet. "Vi beklager det inntrufne". Kjøpte ost som var muggen dagen etter, uåpnet. "Vi beklager det inntrufne". Kanskje jeg bare klager på feil måte? Anonymkode: aac3c...bf0 Syns ikke noe annet enn osten kvalifiserer til erstatning av de eksemplene. Men osten burde du gått i butikken med sammen med kvittering og krevd pengene igjen for! Anonymkode: ffdd1...079 1
Laraa Skrevet 20. oktober 2022 #7 Skrevet 20. oktober 2022 (endret) Ei jeg gikk på folkehøgskole med klaget på at det ikke var noen røde marisipanegg i Anton Berg påskeegg. Jeg husker da hun viste oss posen og sa at det hadde vært spennende å klage. Hun sendte mest på tull posen uåpnet til produsent med et skuffet, handskrevet brev. Jeg husker da hun fikk en hel liten kartong med poser med påskeegg sendt til folkehøgskolen Endret 20. oktober 2022 av Laraa 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #8 Skrevet 20. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Syns ikke noe annet enn osten kvalifiserer til erstatning av de eksemplene. Men osten burde du gått i butikken med sammen med kvittering og krevd pengene igjen for! Anonymkode: ffdd1...079 Gjorde det, fikk ikke penger. Men du synes alt det andre var ok, betale for noe man ikke får? Anonymkode: aac3c...bf0 3
Gjest AprilRyan Skrevet 20. oktober 2022 #9 Skrevet 20. oktober 2022 Jeg gjorde det en gang. Det var noen kjeks jeg hadde spist flere ganger og synes at det smakte veldig rart. Klagde på de og fikk gavekort på 200. Det var visst ny oppskrift på de kjeksene.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #10 Skrevet 20. oktober 2022 Klagde på en melkerull som smakte vondt en gang, og fikk tilsendt en kartong fra Freia tilsvarende den nevnt over her. ..Fant ut at jeg skulle prøve meg hos Nidar også, og informerte de om at jeg ville ha tilbake bergene melk i Nidar favoritter smågodt i stedet for smashsjokolade - fikk tilsendt to poser Nidar favoritter 🤭 Har også fått tilsendt ganske mye potetgull en gang fra Kims og kjeks fra en eller annen produsent (husker ikke hvorfor) og en stor kasse med lomper fra en eller annen lompeprodusent (bille i den ene lompa). Anonymkode: a3142...1d5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #11 Skrevet 20. oktober 2022 Fant småstein i en Fjordland-rett en gang. Fikk refundert 300 kr Anonymkode: d99a0...996 1
C8H10N4O2 Skrevet 20. oktober 2022 #12 Skrevet 20. oktober 2022 Vi sa i fra om noen knekkebrød som smakte rart en gang, og fikk en stor eske med masse forskjellige knekkebrød tilbake 😋 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #13 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg fikk faktisk en slags metall-greie i en boks med mat. Når jeg sendte en e-post til dem angående dette (med fotografier av det jeg hadde funnet) så mente dem at det var snakk om en slags greie som kom fra produksjonen av denne varen. Mest sannsynlig falt ned fra fabrikken eller what ever i løpet av produksjonen, og så har ingen lagt merke til dette før alle produktene ble sendt ut. Tror jeg fikk et gavekort på 200 kroner eller 300 kroner ut av det. Anonymkode: b8f8a...d61 Jeg syntes et gavekort på 2-300 kr. var litt mager erstatning for at du kunne ha svelget en metallbit. 😶 C8H10N4O2 skrev (9 timer siden): Vi sa i fra om noen knekkebrød som smakte rart en gang, og fikk en stor eske med masse forskjellige knekkebrød tilbake 😋 Ah, dette skulle jeg ha gjort en gang også! Spiser knekkebrød hver dag og en gang kjøpte jeg ei pakke det var noe rart med. De var hardere enn vanlig, tynnere og bedre stekt. Tok faktisk bilde av de ved siden av et tilsvarende knekkebrød fra ei annen pakke, og forskjellen var godt synlig, men jeg turte aldri klage. 🙈 Anonymkode: 62fe1...d26 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #14 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Selv fikk jeg et gavekort på 200 kroner da jeg varslet en kjede om en vare som var ødelagt. Hva har du fått? Anonymkode: 00a99...abd 1000 kr etter at jeg klagde på dårlig internett. ( Telia) Anonymkode: 1d350...257 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #15 Skrevet 21. oktober 2022 Ja- jeg har klaget noen ganger i mitt 40 år lange liv. En gang fått gavekort på mye høyere verdi en pålegget jeg klaget på og en gang fikk jeg mye forskjellige varer fra ut utvalget til produsenten. Vanligvis får man en ny vare og er egentlig bare det jeg forventer de gangene jeg har kjøpt noe som ikke er som det skal være😊 Anonymkode: 0efcd...b44 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #16 Skrevet 21. oktober 2022 Klaget på tortillas som var muggen: fikk en eske med mye rart fra santa maria (meste gikk ut på dato uten å bli brukt) Bruskbit i hamburger: en gigantisk eske med masse ulike matvarer. Lite hull i sveisen på en yoghurtpose: 100kr gavekort Klagde på matkasse fra adam, fikk pengene tilbake og en fruktkurv i kompensasjon. Klagde igjen på at mer enn halvparten i fruktkurven var muggen. Fikk tilbud om ny mateske, takket nei, da slettet de faktura for esken før den jeg klagde på. Flere ganger klagd på ost og polarbrød i butikk, og får ny vare. Nå har jeg begynt jobbe med det selv, og sender ut ganske mange gavekort 😛 Anonymkode: 30bce...9f2 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #17 Skrevet 21. oktober 2022 Fant en gummiklump i nøtteblandingen og klagde. Fikk en eske med godteri Anonymkode: 655c3...52e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #18 Skrevet 21. oktober 2022 Klagde på en kvikklunsj uten kjeks, fikk en pakke med diverse snop og varer (men ikke ny kvikklunsj). Klagde på en sånn ferdig melblanding til vafler som hadde en levende møll oppi. Fikk gavekort på 100 kr. Anonymkode: ed356...a0e 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #19 Skrevet 21. oktober 2022 Hehe, en venninne av mamma sendte en gang et humoristisk klagebrev til Freia..på at melkesjokoladen var FOR god og tok altfor raskt slutt! De sendte henne en ny plate Mamma fant forresten en gang en slags hyssingstump i en Firkløver-sjokolade, hun sendte inn sjokoladen og hyssingen med et klagebrev og fikk en stor kasse med diverse varer fra dem. Anonymkode: 19ced...adb 1 2
rainbow_dash Skrevet 21. oktober 2022 #20 Skrevet 21. oktober 2022 Back in the day reklamerte Freia for Smil - smart å dele! Det var 13 biter i en Smil, altså et primtall som ikke kan deles rettferdig. Jeg sendte inn en (tulle)klage på dette og fikk en kompensasjonsboks med forskjellig snop oppi 😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå