Gå til innhold

De tok bilder av oss?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er en form for seksuell trakassering. Er mange klipp på nett av jenter som blir tatt bilde av som konfronterer de pervoene som tar bilder. Neste gang dere opplever det så tramp frem og krev bildet slettet. Jeg har selv gjort det en gang og han nektet først men sa "vil du se på mobilen min eller?" , ja sa jeg og visst pokker lå det nylig knipset bilde av meg der som jeg slettet og han fikk seg en heftig ydmykelse 

Anonymkode: 1ce23...d26

• Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er egentlig problemet?, det er ikke ulovlig å ta bilder av mennesker som oppholder seg i det offentlige rom.

Anonymkode: 104ae...240

• Nyttig 1
Skrevet
Honey Dew skrev (38 minutter siden):

Du skulle ha kontaktet konduktøren.

De gikk på et kjøpesenter...

Anonymkode: bf6dd...77f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er en form for seksuell trakassering. Er mange klipp på nett av jenter som blir tatt bilde av som konfronterer de pervoene som tar bilder. Neste gang dere opplever det så tramp frem og krev bildet slettet. Jeg har selv gjort det en gang og han nektet først men sa "vil du se på mobilen min eller?" , ja sa jeg og visst pokker lå det nylig knipset bilde av meg der som jeg slettet og han fikk seg en heftig ydmykelse 

Oi, såpass! Skjer dette en gang til skal jeg prøve å konfrontere den/dem som tar bilde. Fælt at samfunnet skal være slik :(

Anonymkode: d2dec...412

Skrevet

Kanskje de syntes at dere var pene :) «to gutta sjekk disse babene» - typ, trenger jo ikke være at dere ser rare ut! 😃

Anonymkode: 455a5...f75

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er egentlig problemet?, det er ikke ulovlig å ta bilder av mennesker som oppholder seg i det offentlige rom.

Sier ikke at det ikke er lov, er bare redd. Redd for at vi er uvanlig stygge og ikke ser det selv, men at ingen sier det til oss. Redd for alvorlige rykter, osv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje de syntes at dere var pene :) «to gutta sjekk disse babene» - typ, trenger jo ikke være at dere ser rare ut! 😃

«yo gutta!» … skulle det stå. Hilsen middelaldrende kvinne som tydeligvis ikke vet hvordan ungdommen snakker tross jeg har en 16 åring. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hehe, joda, det er vel en mulighet det og🙈 Det er nok sant det enkelte her sier, vi og da særlig jeg har ganske dårlig selvtilitt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Neppe. De er jo mye eldre.

Anonymkode: 496bb...70c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Neppe. De er jo mye eldre.

Anonymkode: 496bb...70c

Vi er det, derfor gjør dette meg veldig stresset. Hva skal to barn med bilde av oss liksom?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi er det, derfor gjør dette meg veldig stresset. Hva skal to barn med bilde av oss liksom?

Det var en video de la ut på tiktok. Hva er det du ikke forstår?

Anonymkode: 3a3ac...5f6

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er poenget med å være frekk? Hadde du likt om det var du som sto i denne situasjonen? Jeg forstår ikke hva det er som spessielt med akkurat oss at vi skal legges ut på TikTok. Kjære vene😳

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har du det fælt med deg selv eller nyter du bare å stresse opp andre? 

Du får dele link til klippet du da, vet du :)

Anonymkode: 366ed...013

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Problemet er sånne som deg. Det er mye som er uakseptabelt som ikke er ulovlig etter norsk lov. Det er ikke hvorvidt noe er ulovlig eller ikke som bestemmer om det er greit 

• Nyttig 3
Skrevet

De tok sikkert selfies.

Anonymkode: 50179...659

Skrevet

Herregud for en tråd full av idioter. Folk liker virkelig å se at andre er usikker, det handler liksom om å trykke andre så langt ned som mulig, og lykkes man ikke ved første forsøk så prøver man igjen. Refererer da særlug til vedkommende som påstår at hun har sett disse jentene på TikTok, som i seg selv er jævlig urealistisk, Norge er et stort land, tviler på at du ut i fra et anonymt innlegg klarte å finne disse jentene på TikTok. Men nok om det, det er skremmende å se hvor jævlig folk er mot hverandre over nett og irl.

TS, det er sikkert ikke noe galt med dere, som vi ser i denne tråden er verden full av folk med lav selvfølelse som har behov for å trykke ned andre. Det er dem det er feil med, ikke dere❤ Sender deg en stor klem.

Anonymkode: 513d7...6d4

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Håper virkelig at dere to ikke er voksne mennesker. Skremmende. Rett og slett skremmende.

Anonymkode: 513d7...6d4

• Nyttig 3
Skrevet

Tusen takk til alle som har kommet med saklige svar, jeg orker ikke å diskutere med mennesker som ikke gidder å svare særiøst. Vi lagde tråden fordi vi var redde og bekymra, men ser vi bare får glemme det og gå videre og satse på at det ikke skjer igjen. 
Ønsker alle en god natt og håper ingen opplever en slik kjip opplevelse.

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De gikk på et kjøpesenter...

Anonymkode: bf6dd...77f

Det var ikke deg jeg siterte 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...