Gå til innhold

Strømpebukse i ull, både tynn og tykk. Hvilken anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide å få kjøpt noen strømpebukser i ull. Har tidligere brukt det veldig sjeldent, men ser et økt behov framover. 

Hvilken er du fornøyd med?

Anonymkode: 7a7bc...0dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Falke merino.

Anonymkode: decf5...0d3

• Liker 1
Skrevet

Følger denne! Fint om dere som tipser kan skrive om strømpebuksen er tynn og litt varm, tynn og vintervarm, tykk og vintervarm osv :) Strømpebukse er jo et plagg man ikke får prøvd før kjøp 

Anonymkode: 7b0c5...b0a

Gjest PanteneProVVV
Skrevet

Følger også med på denne! Og har noen tips om strømpebukser i ull hvor sømmen ikke går helt fremst på tåspissene, men lenger inn på foten?

Skrevet

Jeg synes både Cubus og Lindex sine er helt greie. De er "vanlig" tykkelse, og er ikke så kjempedyre. 

Ofte 3 for 2 på Cubus. 

Tips: ofte kan du få litt av hånden inn i strømpebuksen i butikken, og da kan du se hvor tykk/tynn den er. 

Anonymkode: 86283...b47

Skrevet

Bonprix selger noen thermostrømpebukser i 2-pakning. De er kjempegode om vinteren. 

Europris har også noen slike unisex thermostrømpebukser i fleece. Men de har vært i alt for små størrelser de siste par år. Vet ikke om de er like ille i pr. Selv XL har vært for korte. 

Anonymkode: d942d...be0

Skrevet

Pierre Robert uten tvil. De er litt dyr men god kvalitet og veldig behagelig på. Har både tynn, tykk og hold in. 

CE5118F1-84DF-4437-87C7-E3539A8CFFC3.jpeg

EC7CDB80-EBFC-4217-8615-55FE4D5F9288.jpeg

525AAF99-73AE-464E-991D-38071AAFDFD3.jpeg

Skrevet
Uheldig skrev (Akkurat nå):

Pierre Robert uten tvil. De er litt dyr men god kvalitet og veldig behagelig på. Har både tynn, tykk og hold in. 

CE5118F1-84DF-4437-87C7-E3539A8CFFC3.jpeg

EC7CDB80-EBFC-4217-8615-55FE4D5F9288.jpeg

525AAF99-73AE-464E-991D-38071AAFDFD3.jpeg

Har sensitiv hud, så ull kan av og til irritere. Er derfor jeg bruker Pierre Robert sine. Holder deg varm, er fin og behagelig på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Falke merino.

Anonymkode: decf5...0d3

Denne.

Pierre Robert sine klør. Janus sine klør enda mer. :P 

Anonymkode: 90e37...807

Skrevet
7 minutter siden, Uheldig said:

Har sensitiv hud, så ull kan av og til irritere. Er derfor jeg bruker Pierre Robert sine. Holder deg varm, er fin og behagelig på. 

Jeg klarer ikke pierre Robert sine. De klør, så jeg må ha en tynn i mellom

Anonymkode: 78e65...c62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...