AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #1 Skrevet 20. oktober 2022 Har hatt kontakt med eksen min fra og til i 3 år etter det ble slutt. Vi møtes ofte for å gå på kino.. Spise middag osv.. er venner og jeg har ingen følelser for han sånn sett lenger. Ser på han som en god venn, men blir irritert når han lyver til meg? I dag spurte jeg om han ble med ut en tur på kino for å se en film. Fikk til svar at nei det kunne han ikke i dag.. Men i morgen var greit. I dag skulle han "game". Greit nok det sa jeg.. Får så vite i etterkant at han ikke er hjemme på snap bilde. Jeg spør han hvorfor han lyver og spør om det er en date han skal på.. Da sier han "vel en liten date" og unnskylder seg for å lyve. Han vet ikke helt hvorfor han gjør det heller? Hvorfor ikke si ting rett ut? Vi er i slutten av 20 årene. Anonymkode: 9fef7...c03
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #2 Skrevet 20. oktober 2022 Hvorfor bryr du deg? Er du en av de eksene som har som mål å være bestevenn med barndomskjæresten for resten av ditt liv? Du får deg noen overraskelser på veien, for veldig mange kvinner liker ikke at kjæresten har et nært forhold med sin eks, så da må han velge. Eksen eller den nye kjæresten. Anonymkode: 07932...b5a 4 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Skrevet 20. oktober 2022 Dere har vel fortsatt å hatt sex disse årene som "venner" også? Du bryr deg tydeligvis fortsatt om han som mer enn en venn. Dere må forberede dere på å avslutte dette vennskapet for hverken ny kjæreste hos han eller deg ville noen gang akseptert det. Basically så dater dere på en måte fortsatt, gjør date ting, med eller uten sex Anonymkode: 85365...4ab 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #4 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dere har vel fortsatt å hatt sex disse årene som "venner" også? Du bryr deg tydeligvis fortsatt om han som mer enn en venn. Dere må forberede dere på å avslutte dette vennskapet for hverken ny kjæreste hos han eller deg ville noen gang akseptert det. Basically så dater dere på en måte fortsatt, gjør date ting, med eller uten sex Anonymkode: 85365...4ab Nei jeg bryr meg om han som en venn. Sex har vi ikke hatt på lang tid heller. Vi var hverandres første kjærlighet skal sies dog. Men det er en uskrevne regel at man ikke skal være venn med eksen sin?. Han dater ingen spesielle heller.. Det er ingen i kikkerten hans enda, men vet han er på de forskjellige sparing appene da han har sagt det. Han dater forskjellige. Det er greit nok det for min del. Bare liker ikke at man lyver.. Dette gjelder generelt om andre ting også. Ts. Anonymkode: 9fef7...c03
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #5 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei jeg bryr meg om han som en venn. Sex har vi ikke hatt på lang tid heller. Vi var hverandres første kjærlighet skal sies dog. Men det er en uskrevne regel at man ikke skal være venn med eksen sin?. Han dater ingen spesielle heller.. Det er ingen i kikkerten hans enda, men vet han er på de forskjellige sparing appene da han har sagt det. Han dater forskjellige. Det er greit nok det for min del. Bare liker ikke at man lyver.. Dette gjelder generelt om andre ting også. Ts. Anonymkode: 9fef7...c03 Dating apper* skulle det stå. Ts. Anonymkode: 9fef7...c03
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #6 Skrevet 20. oktober 2022 Han løy nok fordi han visste at du ville reagere negativt på det. Du må ikke hindre han i å gå videre. Og ikke minst, du må gå videre selv. Anonymkode: 4f545...636 3 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #7 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei jeg bryr meg om han som en venn. Sex har vi ikke hatt på lang tid heller. Vi var hverandres første kjærlighet skal sies dog. Men det er en uskrevne regel at man ikke skal være venn med eksen sin?. Han dater ingen spesielle heller.. Det er ingen i kikkerten hans enda, men vet han er på de forskjellige sparing appene da han har sagt det. Han dater forskjellige. Det er greit nok det for min del. Bare liker ikke at man lyver.. Dette gjelder generelt om andre ting også. Ts. Anonymkode: 9fef7...c03 Ja det er en uskreven og tydelig regel at man ikke skal fortsette å gå på date med eksen sin når man kommer i et nytt forhold. Siden han løy om denne daten tyder det på at han ser noe potensielt seriøst men henne og ikke ville såre deg, du virker litt eiesyk ovenfor han Anonymkode: 85365...4ab 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå