Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke mange på jobb samtidig på enkelte vakter og jeg blir helt nødt til å gå inn til denne pasienten i fremtiden. Pga tidligere historie med pasientens nærmeste pårørende av traumatisk art, gruer jeg meg veldig. Har lyst til å si opp stillingen min. Er det fler som har opplevd noe lignende? og hva gjør jeg? Vurderer å snakke med arbeidsgiver,men det er ikke så mye å få gjort. Er det noen som har noen gode råd?

Anonymkode: dca69...3d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må snakke med lederen din. 

Anonymkode: 28a29...6a7

• Liker 6
Skrevet

Snakk med leder. Du har krav på et fysisk og psykisk helsefremmende arb.miljø. Du får antakelig unntak fra denne pas. 

Anonymkode: cc38e...b92

• Liker 1
Skrevet

Lederen din skal kunne tilrettelegge arbeidet ditt slik at du jobber i et sunt arbeidsmiljø. Det er et av kravene du har som arbeidstager

Skrevet

hvis du noen sinne skulle støte på denne pårørende, vil han/hun sikkert bli så skamfull at du aldri ser ham/henne igjen

Anonymkode: ea921...806

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

hvis du noen sinne skulle støte på denne pårørende, vil han/hun sikkert bli så skamfull at du aldri ser ham/henne igjen

Anonymkode: ea921...806

Det har du ingen forutsetning for å vite.

Snakk med leder ts.  Du skal slippe å bli retraumatisert via jobben din. 

Anonymkode: bb5c2...cf8

• Liker 1
Skrevet

Snakk først med kollegaer om å bytte skift deretter med arbeidsgiver. Du skal ikke måtte utsette deg for dette 

Anonymkode: 72317...481

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Snakk først med kollegaer om å bytte skift deretter med arbeidsgiver. Du skal ikke måtte utsette deg for dette 

Anonymkode: 72317...481

Ja tenkte det samme.kommer til å bytte jobb. Er noen som kommer til å være der mye også og det er ikke lenge siden jeg begynte.så liker ikke lage vanskeligheter med en gang heller. 😫merker jeg har ikke lyst til å dra dit.

Anonymkode: dca69...3d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...