AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #1 Skrevet 20. oktober 2022 Hvor mye betaler du for deg og partner og barn i personforsikring i mnd? Og hvor gammel er du / dere? Og hvor er dere forsikret? Altså: Livsforsikring Uføreforsikring Ulykkesforsikring Anonymkode: ca0d1...e3c
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #2 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor mye betaler du for deg og partner og barn i personforsikring i mnd? Og hvor gammel er du / dere? Og hvor er dere forsikret? Altså: Livsforsikring Uføreforsikring Ulykkesforsikring Anonymkode: ca0d1...e3c Det avhenger veldig av inntekt, så du bør spørre om dette også for å få korrekt bilde. Anonymkode: d81fc...67d
Bibbi_ Skrevet 20. oktober 2022 #3 Skrevet 20. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det avhenger veldig av inntekt, så du bør spørre om dette også for å få korrekt bilde. Anonymkode: d81fc...67d Nei det gjør det ikke. Endret 20. oktober 2022 av Bibbi_
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #4 Skrevet 20. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvor mye betaler du for deg og partner og barn i personforsikring i mnd? Og hvor gammel er du / dere? Og hvor er dere forsikret? Altså: Livsforsikring Uføreforsikring Ulykkesforsikring Anonymkode: ca0d1...e3c 1400kr mnd. IF. Anonymkode: 38ea2...a8d
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #5 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det avhenger veldig av inntekt, så du bør spørre om dette også for å få korrekt bilde. Anonymkode: d81fc...67d Ikke av inntekt, men av forsikringssum. Anonymkode: 7d32b...5c2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #6 Skrevet 21. oktober 2022 Mannen har en del forsikringer gjennom jobben. Jeg og mannen betaler 148,- i mnd for livs, uføre, ulykke, innbo og reise til meg, og ekstra livs til han. Alt gjennom min fagforening. Anonymkode: d1e03...a9c
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #7 Skrevet 22. oktober 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Mannen har en del forsikringer gjennom jobben. Jeg og mannen betaler 148,- i mnd for livs, uføre, ulykke, innbo og reise til meg, og ekstra livs til han. Alt gjennom min fagforening. Anonymkode: d1e03...a9c Hvilken fagforening er det? 😱 Det kan vel ikke være store dekningen når dere betaler så hinsides lite i måneden? Jeg har NSF utvidet liv/ufør/ulykke og betaler 611 kr + 145kr sammen med kontingenten i mnd for meg og samboer, skal visstnok være en av de bedre Livsforsikringene på markedet. Så betaler jeg rundt 800kr for Barneforsikring hos IF for to barn tror jeg. Så rundt 1550kr/mnd. Anonymkode: ea71d...cf1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #8 Skrevet 22. oktober 2022 Vi betaler ca 1000per måned for livsforsikring(30G) og uføreforsikring(5G) for meg og mannen i Gjensidige gjennom fagforening, og ca 600 for barneforsikring *2 i If. Begge er i slutten av tredveårene. Anonymkode: 17d23...af9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #9 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvilken fagforening er det? 😱 Det kan vel ikke være store dekningen når dere betaler så hinsides lite i måneden? Jeg har NSF utvidet liv/ufør/ulykke og betaler 611 kr + 145kr sammen med kontingenten i mnd for meg og samboer, skal visstnok være en av de bedre Livsforsikringene på markedet. Så betaler jeg rundt 800kr for Barneforsikring hos IF for to barn tror jeg. Så rundt 1550kr/mnd. Anonymkode: ea71d...cf1 Studentmedlemskap i Utdanningsforbundet, betaler ikke noe kontigent. Studentforsikringa (uføre, ulykke, innbo og reise) er på 100,-/mnd. Så betaler vi tilsammen 48,-/mnd for min livsforsikring (20G) og mannens (10G). Han har lavere dekning siden han har en del gjennom jobb. Tegna livs nylig siden vi venter barn. Blir mer når jeg er ferdig som student. Uføredelen er f eks bare en engangsutbetaling på 5G Anonymkode: d1e03...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå