AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #1 Skrevet 20. oktober 2022 Jeg har i et år nå hatt små blødninger utenom menstruasjon. Aldri hatt dette før, og spurte legen om henvisning til gyn. Det fikk jeg ikke. Nå har vi sett det an i et år, og jeg får fremdeles ikke komme til undersøkelse. Er det så normalt å blø uregelmessig? Det er ikke blitt værre, holder seg veldig likt. Bittesmå, uregelmessige blødninger. Noen ganger uker i mellom, noen ganger uker i strekk. Anonymkode: 107f4...fa4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #2 Skrevet 20. oktober 2022 Så rart at du ikke fikk henvisning til gyn. Dette høres ikke normalt ut for meg. Kan du ikke dra til privat gynekolog? Det hadde jeg gjort. Har faktisk dratt til privat spesialist fra Sørlandet til Oslo jeg. Anonymkode: d9cba...b1f
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så rart at du ikke fikk henvisning til gyn. Dette høres ikke normalt ut for meg. Kan du ikke dra til privat gynekolog? Det hadde jeg gjort. Har faktisk dratt til privat spesialist fra Sørlandet til Oslo jeg. Anonymkode: d9cba...b1f Jo, jeg må vel kanskje det. Anonymkode: 107f4...fa4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #4 Skrevet 20. oktober 2022 Altså, ta litt ansvar for egen helse og bestill time privat. Også sender du klage på fastlegen OG bytter fastlege. Anonymkode: e6493...d2c
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #5 Skrevet 20. oktober 2022 Unormale blødninger skal sjekkes ut! Les historien til Ida Øye Bjørvold (kreftutenfilter). Jeg vil ikke skremme deg, men er det celleforandring, så kan det gå ille hvis man venter for lenge. Ida slet med blødninger, men ble ikke tatt på alvor av fastlegen sin, fordi han mente hun var for UNG for kreft. Så hvis ikke legen henviser deg, så bestill time privat. Og bytt fastlege. Det er mye mulig det er noe ufarlig, men sjekk deg uansett! Anonymkode: 66124...32b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #6 Skrevet 20. oktober 2022 For dårlig! Hvorfor ville han ikke henvise? Bestill deg time hos gynekolog privat, eller bytt lege. Anonymkode: 39331...432
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå