AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #1 Skrevet 20. oktober 2022 Jeg venter en datter i februar og har lyst til å kjøpe en gave til henne. Har vært litt innom tanken på et smykke, en fotobok, eller å samle på noe årlig som jeg kan gi henne den dagen hun fyller 18. Hørte om noen som kjøpte èn swarovski julekule hvert år, og synes det er en veldig fin tanke. Har dere noen gode ideer? Er åpen for alt! Jeg og faren hennes skal sette en månedlig sum inn på konto for henne til hun fyller 18, men ønsker noe utenom dette og. 🤍 Anonymkode: d474b...dee
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #2 Skrevet 20. oktober 2022 Jeg er veldig glad mamma ikke har gitt meg noe slikt. Vi har veldig ulik smak. sett heller inn penger på konto. Ei venninne fikk en del til et servise hvert år. Hun syns det var grusomt stygt, men tok vare på det for å ikke såre moren Anonymkode: 818fd...563 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Skrevet 20. oktober 2022 Jeg syns både smykke og fotobok er gode forslag. Jeg har hørt om folk som har tatt bilde på hver bursdag i den samme settingen, kanskje med like klær hvert år og gitt når barna er store. Det er jo litt morsomt 😁 Anonymkode: c9291...527
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #4 Skrevet 21. oktober 2022 Jeg skrev et årlig brev til min datter. Første brevet da hun var i magen, og videre hvert år på bursdagen hennes. Limt igjen konvolutt, så jeg leste aldri det om igjen etter at jeg hadde skrevet det. På 18 årsdagen hennes ga jeg henne en boks med alle brevene i. Tårene rant og hun ble veldig overrasket, glad og rørt over denne gaven ♥️ Anonymkode: ec09c...a37
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #5 Skrevet 21. oktober 2022 Kjøper sesongkoppene til Arabia med mummi til ungene. Begynte å kjøpe inder graviditeten. Anonymkode: 48c94...f29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå