AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #1 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg har aldri gjort noe spesielt med bryna mine annet enn at jeg napper de regelmessig. Jeg har square form på bryna mine. Men vurderer å dra innom en salong å kanskje farge de og få de skikkelig nappet. Men er så utrolig redd for at jeg ikke skal bli fornøyd. Er det noen som har erfaringer å dele? former de, de litt sånn som de selv synes er fine? eller gjør de ikke spesielt mer med selve formen? Anonymkode: 9bb96...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #2 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg synes at de napper bryna ihjel på salonger, og har funnet ut at jeg napper bryna mine bedre selv. Nå er jeg 53 og bryna begynner å bli litt glisne pga alder, og tenker det hadde vært fint å fått fylt de ut litt slik som de engang var, men er livredd de skal bli ødelagt og få en slik rektangulær form med en skarp farge som ser veldig farget og kunstig ut. Foreløpig fyller jeg de ut selv, men det er litt arbeid. Tror det kommer an på hvor du går faktisk og hvilke bryn de har de som jobber der. Anonymkode: f156c...5d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå