AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #1 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg skal bake kake og i oppskriften står det kokesjokolade 55% kakao. Det står jo ikke på freia sine kokesjokolade og dronningsjokolade hvor mangen prosent kakao det inneholder... Noen som vet?😁 Anonymkode: cca64...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 20. oktober 2022 #2 Del Skrevet 20. oktober 2022 (endret) Det kan da umulig være viktig å ha akkurat 55% kakao i sjokoladen? Hva er det du skal bake da? Jeg ville valgt den kokesjokoladen som har 70%, den er god. Edit: leste nå at vanlig kokesjokolade har ca 40% kakao. Endret 20. oktober 2022 av Muskath 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Del Skrevet 20. oktober 2022 Muskath skrev (3 minutter siden): Det kan da umulig være viktig å ha akkurat 55% kakao i sjokoladen? Hva er det du skal bake da? Jeg ville valgt den kokesjokoladen som har 70%, den er god. Edit: leste nå at vanlig kokesjokolade har ca 40% kakao. Jeg syntes og det var rart, så bestemte meg for å gå for 60% men så var det å finne det da... Anonymkode: cca64...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 20. oktober 2022 #4 Del Skrevet 20. oktober 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg syntes og det var rart, så bestemte meg for å gå for 60% men så var det å finne det da... Anonymkode: cca64...332 Bare bruk den som har 70%, det står på sjokoladen, den finner du blant kokesjokoladene. Det er sikkert snakk om at det skal være fyldig kakaosmak på kaken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 20. oktober 2022 #5 Del Skrevet 20. oktober 2022 Coop har tre ulike varianter av kokesjokolade, mener den i midten er et sted der. Billig og god også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå