Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #21 Skrevet 8. desember 2005 Jøss.. da har du gått glipp av noe ;-)
Gjest TTBoy Skrevet 8. desember 2005 #22 Skrevet 8. desember 2005 hmm..etter dette spørsmålet her om noen svelger/ikke svelger , så kom jeg på noe... Jeg har aldri sugd en mann slik at det gårfor han? er nok ingen ekspert men bir fort sliten i kjeven også... Lurer bare på hva dere gjør? stramme lipper hele tiden? slikker dere mye? runker? tror jeg må ha litt gode råd... holder max på i 2 min jeg,og så har vi sex... og det er ofte gutten som på en måte sier at jeg ikke trenger å gjøre det... ← For meg er følgende oppskrift en garanti for en herlig opplevelse: At dama mi bruker tunga på strengen, runker meg lett med en hånd og kjæler med ballene mine med den andre, da står spruten veggimellom etter kun kort tid.
Gjest Gjest, mann 30år Skrevet 8. desember 2005 #23 Skrevet 8. desember 2005 Som et tips til dere damer må være å ha skikkelig mye spytt, la det gjerne renne. Tar du en pause er det deilig å se spyttet henge fra minnen og ned på utstyret.
Shanka Skrevet 8. desember 2005 #24 Skrevet 8. desember 2005 Jeg elsker å suge gutten min! Han har så stor og deilig pikk at jeg kunne sugd han i flere timer!! Men det går dessverre ikke! Jeg varierer mye når jeg suger. Noen ganger så suger jeg bare på tubben og runker under, og innimellom tar jeg dype sug (noe han synes er himmelsk deilig), også slikker jeg, ja i det hele tatt jeg varierer mye, og det funker alltid bra!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #25 Skrevet 8. desember 2005 Som et tips til dere damer må være å ha skikkelig mye spytt, la det gjerne renne. Tar du en pause er det deilig å se spyttet henge fra minnen og ned på utstyret. ← Det høres da svært så lekkert og delikat ut. Kanskej det ønskes en dash med sukker, kanel eller fløte i også? Alt for utstyret til mannen, ja.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #26 Skrevet 8. desember 2005 Det tar gjerne ikke mer enn et minutt eller to før han kommer, hvis jeg suger en mann. Men så er jeg mann selv og vet hve jeg gjør! ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå