Gå til innhold

hvor lenge suger dere

Fremhevede innlegg

Skrevet

hmm..etter dette spørsmålet her om noen svelger/ikke svelger , så kom jeg på noe...

Jeg har aldri sugd en mann slik at det gårfor han? er nok ingen ekspert men bir fort sliten i kjeven også...

Lurer bare på hva dere gjør? stramme lipper hele tiden? slikker dere mye? runker?

tror jeg må ha litt gode råd...

holder max på i 2 min jeg,og så har vi sex... og det er ofte gutten som på en måte sier at jeg ikke trenger å gjøre det... :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm..

Jeg suger helt øverst og ronker rett under.. så tett opptill munnen som mulig nesten.. tror ikke det er mange gutter som kan komme bare ved å bli sugd.. da skal de være veldig kåte i allefall..

men jeg og sambo har faktisk funnet ut en ny ting hvor han kommer uten at jeg runker.. kan bare la kukken ligge på magen og så slikker jeg litt hard på oversiden der.. litt rundt, men har fått med meg at det er mest ømfindtlig på den lille "prikken" midt på der.. virker ikke som det er noe problem å komme på den måten.. noen fler som har prøvd det?

Men det er nok viktig å tørre å snakke sammen om dette.. for det er veldig individuelt.. så det beste er å spør; gjør jeg noe feil? er dette deilig? noe annet du liker? osv.

lykke til i såfall!

Skrevet (endret)

Jeg både suger, slikker og runker.. Noen ganger hver for seg, og noen ganger alt samtidig.. Prøver å bruke hele munnen! Forskjellige menn liker forskjellige ting, så det er viktig at han sier når han synes noe er ekstra godt..

Har aldir hatt noen problemer med å få det til å gå for den jeg suger.. Noen ganger tar det litt mer tid enn andre, og noen ganger lar jeg det ta litt tid med vilje.. ;)

Endret av Aria
Skrevet

Cuba, tror ikke det er så mange gutter som har problemer med å komme av å bli sugd. Nå er jeg gutt, men det er min oppfatning!

Ingenting er så deilig som å få en ordentlig blowjob! :)

Skrevet
Cuba, tror ikke det er så mange gutter som har problemer med å komme av å bli sugd. Nå er jeg gutt, men det er min oppfatning!

Ingenting er så deilig som å få en ordentlig blowjob! :)

Nei, var ikke det jeg sa heller..

Av BARE bli sugd sa jeg! å ha hendene på ryggen liksom..

kan hende jeg tar feil nå, men har fått inntrykk av det!

har ikke sugd gud og værmann heller så..

Skrevet

Veksler mellom å suge og runke han siden begge deler kan bli slitsomt... tar vel en 2-5 min tror jeg, tar aldri tida..

Skrevet

Tråden ryddet for utenomsnakk.

Trille (mod)

Skrevet

Tja, jeg kan få det til å vare lenge om jeg ønsker, men stort sett kommer han etter et par minutter ved bare suging.

Men så suger jeg som en Gudinne også, da :sjarmor:

Skrevet

Mannen er omskåret og har mistet litt av følsomheten så derfor holder jeg gjerne på en god stund før det går for han.. 20 min tenker jeg.. men igjen så er jeg den eneste av de som har prøvd seg som har fått det til :D Og da suger jeg og ronker samtidig.

Skrevet

Maks. 2 minutter, så gidder jeg ikke mer.

Seriøst, det er slitsomt og litt kjedelig.

Skrevet

Det hender jeg ronker samtidig som jeg suger eller bytter på, men som regel suger jeg bare og da bruker han 5-10 minutter på å komme. Jeg har aldri sugd noen som ikke har kommet av at jeg bare har sugd....

Skrevet
Maks. 2 minutter, så gidder jeg ikke mer.

Seriøst, det er slitsomt og litt kjedelig.

Jeg er faktisk litt enig her :sjenert:

I alle fall hvis mannen ikke viser at han liker det.

"hvordan vil du jeg skal gjøre det?"

"bare fortsett du"

:roll:

Det er faktisk ganske slitsomt, og jeg får lett vondt i kjeven og hodet. Da hjelper det ikke akkurat at han bare ligger der, uten at du får noen som helst indikasjoner på om han faktisk liker det du gjør.

Men for all del, treffer jeg en mann en dag som viser at han liker det eller forteller meg hva jeg skal gjøre, så legger jeg gjerne inn en ekstra innsats :sjarmor:

Skrevet

Det kommer jo an på hvor kåt han er da, og hvor lenge det er siden sist dere hadde sex.. Suger kjæresten min ofte...ronker han litt i tillegg, og koser med ballene osv... Han får skikkeli deilig orgasme av det... Er ikke alltid jeg suger ham til det går for ham heller...men som en del av forspillet... Og så er vi veldig flinke til 69...det er skikkelig deilig for begge... Og du får ikke vondt i kjeven av å suge han viss du bruker rette stillingen....

Skrevet
tror jeg må ha litt gode råd...

holder max på i 2 min jeg,og så har vi sex... og det er ofte gutten som på en måte sier at jeg ikke trenger å gjøre det... 

Kan det vær for at du ikke kan sakene dine :forvirret:

Skrevet

Jeg bruker både hender, munn og tunge. Alene eller sammen.

Tror det tar sånn 5-10 minutter før det går for ham.

Nå er ikke alltid målet at det skal gå fortest mulig for ham.

Liker å kose meg litt også ;)

Kan nevne at med eksen så klarte jeg kun en gang å få det til å gå for ham og jeg skal love deg at jeg prøvde. Så alle menn er ikke like.

Og som andre nevner her inne så avhenger det også litt av hvor kåt han er og hvor lenge siden sist han hadde utløsning/orgasme.

Skrevet

Jeg blir rent rørt av dedikasjonen og stå-på-viljen jeg ser i denne tråden.

Skrevet

Ja jeg oxo..lite entusiastiske kvinner her gitt..

Den dagen du kan tenke deg å suge din kjære helt tom , da har du bra følelser for mannen er min erfaring ;-)

Gjest Gjest_nervøs_*
Skrevet

første mann jeg har sugd til det har gått for han er han jeg roter med nå...

han er mye eldre enn meg, men har aldri opplevd å bli sugd lenge...

men selvsagt er det viktig at det er godt for begge - og det er kun han jeg har Likt ordentlig å suge :)

tiden kan variere, for han liker å gi tilbake ;)

og hensikten er vel å kose seg, og ha det deilig sammen??

ikke hvor fort det går?

Skrevet
Kan det vær for at du ikke kan sakene dine  :forvirret:

Et svært konstruktivt råd du kom med der gitt...

Skrevet
Ja jeg oxo..lite entusiastiske kvinner her gitt..

Den dagen du kan tenke deg å suge din kjære helt tom , da har du bra følelser for mannen er min erfaring ;-)

Mine følelser for en mann måles ikke ved indikatoren blow-job. Jeg gjør aldri sånt på mine menn. :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...