AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #1 Skrevet 20. oktober 2022 Hva er det med hundeeiere som lar hunden løpe bort til personer som bare går tur og ikke er interessert i å klappe kjøteren din, hvorfor tror du din hund er verdens navle for alle? hvorfor irettesetter du ikke hunden din når de knurrer og bjeffer etter barn som går forbi? hvorfor henger du opp bæsjeposer i trær på turer? bli bedre eller bli hjemme! Anonymkode: fc9a9...d4b 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #2 Skrevet 20. oktober 2022 MIn hund gjør ikke det du skriver. Men kan ikke skjønne hvorfor noen idioter henger opp bæsjeposer i trær🤮 Anonymkode: 5f077...535
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Skrevet 20. oktober 2022 Helt enig. Og den der, "han ville bare hilse" der du går på motsatt side av veien bare for å slippe å få den jævla hunden oppi deg. Folk eier ikke respekt. Er ikke alle som tåler dyr, noen er redde, noen synes de er ekle og noen klikker og sparker til hunden. Det siste var jeg vitne til når jeg og en venninne var på tur i høstferien, vi satt i sola med kaffen og så kom det et hundemenneske med hunden. hun slapp den løs og den løp rett på et annet turmenneske som ble så redd at hun ga den et realt spark..,og det var hundeeiers feil. Man slipper de ikke løs på en jævla tursti. Anonymkode: 0ac19...a45
Million Skrevet 20. oktober 2022 #4 Skrevet 20. oktober 2022 Jeg hater at fremmede hunder kommer stormende bort til meg, uansett om jeg har med meg min egen hund eller ikke. Når min hund er med er det enda verre, for hun hater å bli stormet av fremmede hunder. Hun kan til nød akseptere småhunder, helst hunder som er mindre enn henne selv i størrelse. Men alle større hunder blir hun helt fra seg av, og bjeffer som en galning. Så må jeg stå der og prøve å holde unna det fremmede beistet inntil eieren kommer frem til oss og kan fjerne utysket, for SELVFØLGELIG hører ikke hunden på "Fido, kom her! Kom hit, sa jeg!" HVORFOR I HULESTE SLIPPER DU HUNDEN DIN LØS DA, NÅR DU IKKE HAR GOD NOK INNKALLING PÅ DEN!!!? Hundeeiere er noe for seg selv. Mange er dårlige hundeeiere. Hundeeiere som henger opp bæsjeposene skulle fått dem hjemlevert på dørmatten sin, så de tråkker dem flate når de kommer ut døra og skal gå ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå