Gå til innhold

De på KG jeg kunne tenkt meg å daske i ansiktet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samtlige, faktisk. Men det spørs om legevakten har kapasitet til å takle så mange hjernerystelser på èn gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å si det slik, tror du måttet blitt behandlet for mer enn hjernerystelse hvis du hadde beveget deg for nærme meg.....

Skrevet

:grine2:

ja det hadde du likt om det hadde vert sant jah :ler:

Skrevet
:tristbla: stakkar.... har du ingenting annet å bruke penisen din til :sjenert::ler:
Skrevet

Samtlige? Inkludert Stadsmedister, Grændiss og Skauta? *bilder i hodet* :ler:

Gjest Miloine
Skrevet

Hvis penisen din er så tung at den vil gi utslag i hjernerystelse på de som evt. hadde blitt dasket til med den, lurer jeg på hvordan du klarer å få gjenomført et samleie med den?

Du vet jo det at gutter med enorme tisser, har problemer med å få gjennomført et samleie fullt ut?

Det er kanskje derfor du skal bruke den som slagvåpen istedenfor?

:ler:

Skrevet
Samtlige? Inkludert Stadsmedister, Grændiss og Skauta? *bilder i hodet* :ler:

For Skauta skulle jeg tilogmed tatt løpefart, og vi ville sluppet hans innlegg i all framtid, med mindre de har internettkafeer i Helvete.

Skrevet
Du vet jo det at gutter med enorme tisser, har problemer med å få gjennomført et samleie fullt ut?

Er det et lurespørsmål?

Skrevet
For Skauta skulle jeg tilogmed tatt løpefart, og vi ville sluppet hans innlegg i all framtid, med mindre de har internettkafeer i Helvete.

:ler::klappe:

Skrevet

:grine2:

Du er ikke så dum du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...