Gjest Mito24 Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 Samtlige, faktisk. Men det spørs om legevakten har kapasitet til å takle så mange hjernerystelser på èn gang.
Kristian Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 For å si det slik, tror du måttet blitt behandlet for mer enn hjernerystelse hvis du hadde beveget deg for nærme meg.....
^me^ Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 :grine2: ja det hadde du likt om det hadde vert sant jah
Jayli Skrevet 2. desember 2005 #4 Skrevet 2. desember 2005 stakkar.... har du ingenting annet å bruke penisen din til
Trampe Skrevet 2. desember 2005 #5 Skrevet 2. desember 2005 Samtlige? Inkludert Stadsmedister, Grændiss og Skauta? *bilder i hodet*
Gjest Miloine Skrevet 2. desember 2005 #6 Skrevet 2. desember 2005 Hvis penisen din er så tung at den vil gi utslag i hjernerystelse på de som evt. hadde blitt dasket til med den, lurer jeg på hvordan du klarer å få gjenomført et samleie med den? Du vet jo det at gutter med enorme tisser, har problemer med å få gjennomført et samleie fullt ut? Det er kanskje derfor du skal bruke den som slagvåpen istedenfor?
Gjest Mito24 Skrevet 2. desember 2005 #7 Skrevet 2. desember 2005 Samtlige? Inkludert Stadsmedister, Grændiss og Skauta? *bilder i hodet* ← For Skauta skulle jeg tilogmed tatt løpefart, og vi ville sluppet hans innlegg i all framtid, med mindre de har internettkafeer i Helvete.
Gjest Mito24 Skrevet 2. desember 2005 #8 Skrevet 2. desember 2005 Du vet jo det at gutter med enorme tisser, har problemer med å få gjennomført et samleie fullt ut? ← Er det et lurespørsmål?
monja Skrevet 2. desember 2005 #10 Skrevet 2. desember 2005 For Skauta skulle jeg tilogmed tatt løpefart, og vi ville sluppet hans innlegg i all framtid, med mindre de har internettkafeer i Helvete. ←
Trampe Skrevet 2. desember 2005 #11 Skrevet 2. desember 2005 For Skauta skulle jeg tilogmed tatt løpefart, og vi ville sluppet hans innlegg i all framtid, med mindre de har internettkafeer i Helvete. ← :grine2: Du er ikke så dum du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå