Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos frisøren sist uke, og som mange andre, tør jeg ikke å si ifra dersom jeg er misfornøyd eller ønsker noe annet :’) tror det er fordi man føler at de er fagpersonene, og å si noe er å kritisere arbeidet på en måte, spesielt hvis de virker å være veldig fornøyde selv. Hun her er senior frisør, pleier å være veldig fornøyd egentlig. Spurte også denne gangen om hun kunne point-klippe håret mitt også, så jeg fikk en mykere avslutning da jeg har tykt hår. Hun sa ja, men denne gangen bruke hun bare en uttynningssaks på endene, og jeg synes ikke dette ble like fint som når man point-klipper. Jeg var siste kunde på dagen, tenkte kanskje at hun gjorde det fordi hun ikke gadd å gjøre det ordentlig rett og slett. Man kan vel ikke si at disse metodene går for det samme? Kan det virkelig hende at man gjør dette fordi man ikke gidder å gå inn med vanlig saks og point-klippe på slutten? vil jo tro at man vet at det ikke gir samme resultat

Anonymkode: 8ec16...074

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært meg så hadde jeg point klippet med saks, hadde aldri tatt tynnesaksen 😅 kanskje hun var sliten og stressa etter en lang dag og ikke tenkte seg om? Nå har ikke jeg vært frisør så lenge, men jeg hadde gjort det jeg ble spurt om. Så du kan fint klage om det ikke ble som du ønsket.

Anonymkode: a6815...a67

Skrevet

Lenge siden jeg var frisør også, men jobbet som frisør i mange år. Vil ikke si at det tar noe lengre tid å point klippe enn å bruke effileringssaks. Det er jo to helt forskjellige metoder så vet ikke hvorfor hun gjorde det. Kanskje hun var sliten og misforsto, og tenkte at du ville tynne ut håret.

Anonymkode: 3e975...804

• Hjerte 1
Skrevet

Det var merkelig at hun fant frem krokodillesaksen og ikke den vanlige

Anonymkode: ebb4e...ebc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...