Gå til innhold

Hvem ville du brukt penger på å kjøpe? Og hvem er varmest av disse to?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem ville du brukt penger på å kjøpe? Og hvem er varmest av disse to? Også må jeg spørre om hvorfor?1683936947_Skjermbilde2022-10-20kl_13_56_12.thumb.png.615ed8bd4eebac046c0bd90d67193c44.png

Skjermbilde 2022-10-20 kl. 13.51.09.png

Anonymkode: b8fe1...c32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Hvordan skal vi vite noe om disse?

Anonymkode: b4750...83a

• Liker 3
Skrevet

Den fra Pierre Robert klør litt, så kanskje ikke den om du er vàr på sånt. Den fra Cubus har jeg ikke prøvd. 

Skrevet

der var du igjen ja.,..

• Liker 2
Skrevet

Den øverste var stygg. Hater strømpebukser med sånne tydelig tråder. 

Men hvorfor spør du om dette som om det skulle være en investering? De var ikke så dyre. 

Anonymkode: 3396a...5e4

• Liker 1
Skrevet

Hvilken tights jeg ville kjøpt for å holde varmen? Den med høyest andel ull.

Anonymkode: a0b80...711

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Når man klikker seg inn på en tråd og tror at man skal få se bilder av to prostituerte …

• Liker 2
  • Hjerte 4
Skrevet

Den første er litt varm og komfortabel fordi den er tynn. Men ikke så varm man kan forvente av en ullstrømpebukse. 

Den andre har jeg ingen erfaring med. 

Anonymkode: c68c8...4c6

• Liker 1
Skrevet

Nr 2.

Liker cubus sine strømpebukser🤗

Men kjøper en str større neste gang,for de blir 'tynne'i skrittet med én gang, selv om lårene mine IKKE går inntil hverandre🙄

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville brukt min mann til å kjøpe strømpebukser til meg. Min mor kan også gjøre det.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hun øverste, vakker kropp

Nederste er jo ikke ikke en hvem men et hva

• Liker 3
Skrevet

Pierre Robert er veldig kort og ubehagelig synes jeg (1.74), Cubus sin raknet etter 1 bruk. 

Så ingen.

Kjøper på Lindex :) 

Skrevet
DundreMilfin skrev (16 timer siden):

Pierre Robert er veldig kort og ubehagelig synes jeg (1.74), Cubus sin raknet etter 1 bruk. 

Så ingen.

Kjøper på Lindex :) 

Merkelig. De jeg kjenner med "normal" høyde klager på at PR er for lange. De er lange nok til meg på 1.78... noen av de få strømpebuksene som er lange nok, faktisk. Cubus og HM er håpløse der... kan det være noe med kroppsform?

Anonymkode: 6caf8...fcb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Merkelig. De jeg kjenner med "normal" høyde klager på at PR er for lange. De er lange nok til meg på 1.78... noen av de få strømpebuksene som er lange nok, faktisk. Cubus og HM er håpløse der... kan det være noe med kroppsform?

Kan jo være den ene typen. Litt usikker på hva kroppsform skal ha å si på lengde, har smale ben for sizen. 

Skrevet

Noen har lange bein, noen har korte. En som er lavere enn deg kan ha lengre bein, og kort overkropp. F.eks.

Anonymkode: b3f50...c74

Skrevet

Trodde du skulle handle mennesker.. «hvem» 🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hæ? Hvordan skal vi vite noe om disse?

Anonymkode: b4750...83a

Øh, det kan jo være at noen har brukt en eller begge? 

• Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet (endret)
Entern skrev (19 timer siden):

Hun øverste, vakker kropp

Nederste er jo ikke ikke en hvem men et hva

Hun kan jo være rene burugla på toppen da. I så fall hadde det bare vært å plassere en papirpose over hoder, og klippe et par kikkehull, så hun ser hvor hun går, og luftehull til munn og nese. Så får du fantasere om et annet fjes, om dere blir et par :ironi: :nigo: 

og ja, nederste bildet er en ting. Ikke en hvem 😁

Endret av Villfisker
Skrevet

Noen har lange bein, noen har korte. En som er lavere enn deg kan ha lengre bein, og kort overkropp. F.eks.

Anonymkode: b3f50...c74

Jeg har definitivt lange bein. Å kjøpe bukser er et mareritt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...