Gå til innhold

Sex er kjedelig og bortkastet tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er enig?

Anonymkode: a7972...879

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hvem men har sex med og hvordan man har sex.

Anonymkode: a8d70...f69

• Liker 1
Skrevet

Ja kjedelig sex kan jeg godt se at er bortkastet tid, men det er lenge siden jeg bestemte meg for at jeg ikke gikk videre med menn hvor slikt var tilfellet. Ikke er jeg aseksuell heller, så med bra partner, hvor vi passer sammen seksuelt, er ikke sex kjedelig eller bortkastet tid. 

Pleier å si at sex er som vin; Kan være helt grusomt, og kan være absolutt fantastisk. Dårlig vin er det ingen vits i å drikke. Bare å helle ut. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Enig!

Anonymkode: 715a8...96d

• Liker 1
Skrevet

Da har du hatt dårlig sex. Dårlig sex er kjedelig og bortkastet. Men skikkelig god sex er fantastisk.

Anonymkode: ded82...c7e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Noen som er enig?

Delvis enig, har hatt sex med mange kvinner som er kjedelige, så det har på sett og vis vært bortkastet tid.

Det er vel de samme kvinnene som sier at de føler seg brukt, det har sin årsak. Jeg skal prøve å forklare fra en manns perspektiv. De gangene det går opp for en under samleie at kvinnen er kjedelig, at hun har lite å by på annet enn et hull å penetrere så blir det også slik. Vi menn ser ingen grunn til å gi det ekstra for hennes tilfredsstillelse, så da bruker vi henne for egen nytelse.

De kvinnene derimot som er aktive og som gir noe tilbake seksuelt, de kvinnene ønsker vi menn å behandle som noe spesielt. De får oppmerksomhetbåde før, under og etter den seksuelle akten. 

Anonymkode: 25e92...e41

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Enig. Er veldig mange mye mer produktive ting jeg vil bruke tiden min på

Anonymkode: 09d12...575

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Noen som er enig?

Ja. I det store bildet er det faktisk ganske kjedelig, og det uavhengig av sexpartnere, teknikker, kostymer, leketøy og annen innpakning. Jeg har hatt, og har, mye sex, og har nok prøvd det meste. Ja, det er ok som underholdning og nytelse, men jeg kunne fint greid meg uten.

Anonymkode: 9ce0f...7d8

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen som er enig?

Hvis man abtraherer  seg litt, og prøver og se på det fra en annen vinkel. så handler det repeterende bevegelse, frem og tilbake, dag etter dag. Men ikke glem nytelse aspektet både mentalt, fysisk, og noen tilfeller krever kroppen det (hos noen er det mer enn hos andre)  man gjør det med noen man er glad i, men selv da kan det bli kjedelig i lengden, og da er det viktig at man samarbeider og piffer sexlivet. 

Endret av Mr.SukkerFri
Skrevet
Trolltunge skrev (14 minutter siden):

Ja kjedelig sex kan jeg godt se at er bortkastet tid, men det er lenge siden jeg bestemte meg for at jeg ikke gikk videre med menn hvor slikt var tilfellet. Ikke er jeg aseksuell heller, så med bra partner, hvor vi passer sammen seksuelt, er ikke sex kjedelig eller bortkastet tid. 

Pleier å si at sex er som vin; Kan være helt grusomt, og kan være absolutt fantastisk. Dårlig vin er det ingen vits i å drikke. Bare å helle ut. 

Enig. 
Jeg trodde jeg var uinteressert i sex helt til jeg begynte å ha sex med menn over 35 år. Da var jeg godt over 30 selv. Innså at det var fordi de jeg hadde møtt før trodde at sex var for mannens del og ikke begge. Håper ikke alle unge menn er sånn, at jeg bare var uheldig. :) 

Anonymkode: 77e46...ddb

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja. Sex er dritkjedelig og jeg skal aldri ha det igjen. Jeg er 49. Husker jeg syns det var gøy en periode. Helt fjernt for meg nå. Jeg har snakket litt med venninner, og de hater det, alle sammen. Vi har fått våre barn, og gjort vårt for videre fremdrift. Jeg går for en god klem nårsomhelst. 

Anonymkode: 53933...e0a

• Liker 2
Skrevet

Har aldri opplevd sex som kjedelig, og håper jeg aldri kommer til å gjøre det. 

Har også produsert de barna jeg skal ha, og synes vel egentlig sex har blitt bare bedre og bedre med årene. Sikkert fordi jeg har blitt tryggere på meg selv, har utforsket mer, vet hva jeg vil ha og tørr å gi mer av meg selv.

• Liker 1
Skrevet

sex er kjedelig med menn. Men med meg selv er det mye bedre !! har et stort utvalg av dildoer og vibratorer. slipper å suge kuk, det er så lite givende. hater det. så er det jo det styret med prevensjon som dreper sexlysta mi. så vil de ikke bruke kondom. Nå er jeg 39 og har et svært aktivt sexliv , med meg selv. gjerne to gang om dagen.  

Anonymkode: 94396...e58

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

sex er kjedelig med menn. Men med meg selv er det mye bedre !! har et stort utvalg av dildoer og vibratorer. slipper å suge kuk, det er så lite givende. hater det. så er det jo det styret med prevensjon som dreper sexlysta mi. så vil de ikke bruke kondom. Nå er jeg 39 og har et svært aktivt sexliv , med meg selv. gjerne to gang om dagen.  

Du hadde vært en perfekt venn❤️ og jeg tror du kan ha det mye friere og deligere alene, enn andre enkelte kvinner har som har menn..

Skrevet

Så det vi lærer her folkens er at de fleste norske kvinner faktisk ikke vil ha sex. På tide å finne seg utenlandske damer som faktisk liker å suge kuk osv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Du syns det er lite givende å gjøre noe som gir en annen nytelse? Da er det forståelig at du ønsker å være alene. 

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Så det vi lærer her folkens er at de fleste norske kvinner faktisk ikke vil ha sex. På tide å finne seg utenlandske damer som faktisk liker å suge kuk osv.

Hvordan får du en håndfull innlegg til å bli "de fleste norske kvinner"?

Anonymkode: ded82...c7e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...