AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #1 Skrevet 20. oktober 2022 Ser at det har blitt mer utvalg av disse produktene i butikkene nå og at veldig mange kjøper. Smaker det mye bedre? Anonymkode: 00722...f31
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 20. oktober 2022 #2 Skrevet 20. oktober 2022 Jeg har ikke smakt noen av dem, men det er vel bare å prøve.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Skrevet 20. oktober 2022 Rørossmøret er iallfall kjempegodt 🥰 Ellers kjøper jeg helst økologiske melkeprodukter, så da blir det Røros eller Änglamark. Anonymkode: 41129...ce9 1
Miewyn77 Skrevet 20. oktober 2022 #4 Skrevet 20. oktober 2022 (endret) Rørosmeieri melken smaker mye bedre! Endret 20. oktober 2022 av Miewyn77 1
Tripptrapp1 Skrevet 20. oktober 2022 #5 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ser at det har blitt mer utvalg av disse produktene i butikkene nå og at veldig mange kjøper. Smaker det mye bedre? Anonymkode: 00722...f31 Det som differensierer de fra Tine og Q er først og fremst at de er økologiske. Dernest at de produserer mer nisjeprodukter som tjukkmelk, yoghurt med smaker de andre produsentene ikke har osv. Har også inntrykk av at de er mer bevisst på å selge «autentiske» produkter, dvs ikke produkter som er gjort magrere eller fettfrie, tilsatt protein og ditt og datt. Rett og slett mer ekte og naturlige produkter. Hvis du setter pris på disse tingene, så er prisen verdt det. 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #6 Skrevet 20. oktober 2022 Jeg liker smøret, men syntes ikke rømmen var god i det hele tatt. Elsker rømme i alle varianter og creme fraiche og alt sånt og går gjennom flere bokser i uka, men den der likte jeg ikke i det hele tatt. Sikkert smak og behag det da. Det er det eneste jeg har prøvd fra dem. Anonymkode: 97f3c...94d
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #7 Skrevet 20. oktober 2022 Elsker Rørosproduktene! Synes spesielt smøret og skjørosten(cottage cheese) er MYE bedre enn de andre merkene. Også tjukkmjølka og youghurtene. Synd de er ganske mye dyrere, da blir de fort valgt bort. Den nye ferske iskaffen var knallgod! Anonymkode: 84a37...efe 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #8 Skrevet 20. oktober 2022 Og isen! Den er god den! Spesielt multeis og blåbæris. Anonymkode: 84a37...efe
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #10 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Elsker Rørosproduktene! Synes spesielt smøret og skjørosten(cottage cheese) er MYE bedre enn de andre merkene. Også tjukkmjølka og youghurtene. Synd de er ganske mye dyrere, da blir de fort valgt bort. Den nye ferske iskaffen var knallgod! Anonymkode: 84a37...efe Ikke la en rørosing eller østerdøl høre deg kalle skjørost for cottage cheese, det er to forskjellige produkter 😛 Røros går for skikkelige produkter med en god dose fett, derav den gode smaken. Det kommer veldig mye godt fra Rørosmeieriet 😍 Anonymkode: e5e88...417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå