Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille på 6 mnd, nesten 7 mnd har blitt smittet med omgangssyke her hjemme. Hatt tre runder med oppkast idag. Vet det er viktig å få i h*n nok drikke, men hva er best å gi? Får til vanlig melkefri MME pga allergi. 

Anonymkode: ba84f...df7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lille på 6 mnd, nesten 7 mnd har blitt smittet med omgangssyke her hjemme. Hatt tre runder med oppkast idag. Vet det er viktig å få i h*n nok drikke, men hva er best å gi? Får til vanlig melkefri MME pga allergi. 

Jeg tror jeg bare ville gitt det du klarer å få i hen. 😊 Aldri opplevd omgangssyke på baby, men antar at de, som oss, mister matlysten. Hvis hen tar i mot vanlig MME - kjør på! Hvis det bare er vann som går med; go for it. Viktigste er at de ikke blir dehydrert som kan skje veeeldig fort med babyer.

Skrevet

Jeg gir MME og blåbærsaft ved oppkast 💜 Banan, havrekjeks, pasta skruer, polarbrød uten pålegg er også noe jenta mi foretrekker når hu har dårlig matlyst. 

Anonymkode: 004c5...42f

Skrevet

Det eneste som ikke kom i retur var morsmelk, så det ble veldig mye amming da baby var syk de to første gangene. Håper MME hjelper og at baby føler seg bedre snart

Anonymkode: fcc80...096

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du skal gi VANN.

Anonymkode: 3bead...158

Skrevet

Jeg hadde tatt kontakt med helsestasjonen dere bruker eller en lege.

Skrevet

Vann og MME. Så lenge babyen har våte bleier går dette helt fint 😊

Anonymkode: d2224...561

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du skal gi VANN.

Anonymkode: 3bead...158

MME også! 

Anonymkode: 230ce...9ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...