Gå til innhold

Dere bisnygjerrige som prøvde sex med samme kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det? Innså dere at dere var bifile/biseksuelle eller at dere var hetero?

Ønsker helst svar fra noen i samme situasjon som meg :) er kvinne i midten av tjueårene og vært binysgjerrig hele livet, og lysten til å teste ut bare øker i intensitet, men har ikke tatt steget enda

Anonymkode: addfa...056

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Same situation som deg her. 

Jeg fant ut at jeg koser og kysser gjengene med kvinner, men for full on sex så trenger jeg en mann. 

Anonymkode: 5bbb3...a5f

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan gikk det? Innså dere at dere var bifile/biseksuelle eller at dere var hetero?

Ønsker helst svar fra noen i samme situasjon som meg :) er kvinne i midten av tjueårene og vært binysgjerrig hele livet, og lysten til å teste ut bare øker i intensitet, men har ikke tatt steget enda

Anonymkode: addfa...056

For min del endte det opp med venninne jeg har regelmessig sex med :) Men er kun seksuelt for min del, vil ikke ha en kvinnelig kjæreste.

Anonymkode: c8c1b...a1e

Skrevet

Jeg er fortsatt hetero og binysgjerrig. Hatt sex med annen kvinne tre ganger ila 20 år. Kan være spennende en utrolig sjelden gang, men pga settingen. Tenner på menn og forelsker meg i menn.

Anonymkode: f1cc6...f1b

Skrevet

Kun hatt en opplevelse tidligere i år, og det gjorde meg vel bare mer nysgjerrig. Det er bare å hoppe i det så du finner svar 

Anonymkode: a4710...ca9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...