Chandria Skrevet 20. oktober 2022 #1 Skrevet 20. oktober 2022 Selv syntes jeg ofte at jeg blir syk 2-4 dager etter at jeg kjenner tegnene med redusert energi, litt frysen og kanskje lett trykk i hodet. Hva med deg?
Mezzosoprena Skrevet 20. oktober 2022 #2 Skrevet 20. oktober 2022 Chandria skrev (6 minutter siden): Selv syntes jeg ofte at jeg blir syk 2-4 dager etter at jeg kjenner tegnene med redusert energi, litt frysen og kanskje lett trykk i hodet. Hva med deg? Nei, egentlig helt motsatt - jeg tror ofte at jeg "brygger på noe" og tenker at nå blir jeg syk - men dette skyldes nok med den kroniske sykdommen jeg har, og ikke forkjølelse eller influensa. Får også samme følelse rett før mensen.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #4 Skrevet 20. oktober 2022 Chandria skrev (11 minutter siden): Selv syntes jeg ofte at jeg blir syk 2-4 dager etter at jeg kjenner tegnene med redusert energi, litt frysen og kanskje lett trykk i hodet. Hva med deg? Jeg tenker aldri at jeg «brygger på noe». Rundt mensen faller jo formkurven noe, men da tenker jeg «nå får jeg mensen» (den kommer jo på samme tid hver måned). Når jeg blir tett eller rennende i nesen tenker jeg «allergi, nå?» eller «bihulene, altså.» og så fortsetter jeg med mitt. Kommer alltid som en komplett overraskelse når det en gang hvert 3. år viser seg at jeg er syk, ikke bare litt snufs. Anonymkode: 29f64...bc4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #5 Skrevet 20. oktober 2022 Ja, men det er jo ikke så veldig ofte da. Og har tatt feil nok ganger til at jeg må rette tankene mine etter kongen: frisk til det motsatte er bevist 😂 Anonymkode: 1a09c...61b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå