Sofakona Skrevet 20. oktober 2022 #1 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg tror ikke min datter har det..men jeg sitter og google ting man må gjøre Selfølgelig skal alle i familien ta tablettene.. men...så leser jeg så mye forskjellig i forhold til vaskingen av tøy og sengeklær. Noen sier at de vasker sengetøy etc i 2 dager etter de tok pillen. Noen skriver at man må vaske alt dette hverdag i 14 dager? Må dyner og puter også vaskes? Og må alle i familien vaske sine senge tøy? Eller bare den som er smittet? Skal vaske doen etc...men hvor ofte og lenge må man vaske doen, støvsuge etc? Hva med sofaen? Eller andre steder hun sitter? Hva gjorde dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #2 Del Skrevet 20. oktober 2022 Sofakona skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke min datter har det..men jeg sitter og google ting man må gjøre Selfølgelig skal alle i familien ta tablettene.. men...så leser jeg så mye forskjellig i forhold til vaskingen av tøy og sengeklær. Noen sier at de vasker sengetøy etc i 2 dager etter de tok pillen. Noen skriver at man må vaske alt dette hverdag i 14 dager? Må dyner og puter også vaskes? Og må alle i familien vaske sine senge tøy? Eller bare den som er smittet? Skal vaske doen etc...men hvor ofte og lenge må man vaske doen, støvsuge etc? Hva med sofaen? Eller andre steder hun sitter? Hva gjorde dere? En av de viktigste tingene er at alle bør klippe neglene og bruke neglbørste. Bytte av sengetøy er jo lurt. Anonymkode: 6eb7e...f74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Del Skrevet 20. oktober 2022 Dusjing nedentil hver morgen er også lurt, før barnet får tatt hendene i underbuksa, tørka seg på do osv. Det er sånn smitten opprettholdes. Egg fra anus på fingrer og så derfra til munnen. Anonymkode: 47d6b...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå