AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #21 Skrevet 20. oktober 2022 Togpendler skrev (1 time siden): Kopierte denne og sendte den Den meldingen var veldig dårlig skrevet så håper ikke du skrev den akkurat sånn… Anonymkode: 40664...cfb 2
Togpendler Skrevet 20. oktober 2022 Forfatter #22 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her er det noe du ikke forteller tror jeg. For så dumme er ingen. Dessuten syns vel de fleste foreldre det er kjekt med en voksen kveld innimellom. så her må det være noe med hva slags besøk dette er. Feks at det samler noen som sjelden samles, er en veldig viktig begivenhet eller lignende. Anonymkode: 40664...cfb Jeg skjuler ikke noe, og jo så dumme er de virkelig. De pleier stort sett å ha med barna i sammenkomster, da de egentlig ikke er så glade i barnevakter. Og nei det er ingen som er nye for de eller sjelden sammen med noen. Det er riktignok et rundt tall, men jeg ønsker for aller første gang å ha kun myndige personer til stedet for å si det sånn. Men i deres øyne er det alle barn eller ingen barn.
Togpendler Skrevet 20. oktober 2022 Forfatter #23 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den meldingen var veldig dårlig skrevet så håper ikke du skrev den akkurat sånn… Anonymkode: 40664...cfb Nei da men essensen i den 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #24 Skrevet 21. oktober 2022 Togpendler skrev (15 timer siden): Nei da men essensen i den Fikk du svar på den da? Anonymkode: 72d94...839
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #25 Skrevet 21. oktober 2022 Her har du gjort alt etter boka, så du skal ikke ha dårslig samvittighet. Anonymkode: 2f224...848
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #26 Skrevet 21. oktober 2022 Togpendler skrev (16 timer siden): Nei da men essensen i den Håper du oppdaterer oss 🙈 Anonymkode: 98986...4de
Togpendler Skrevet 21. oktober 2022 Forfatter #27 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper du oppdaterer oss 🙈 Anonymkode: 98986...4de Hei. Her kommer en oppdatering. En ting er sikkert og det er at de er mer sprø enn jeg trodde og skammer meg nesten litt på deres vegne fordi jeg trodde ikke at det gikk ann å ha en sånn oppførsel. Jeg fikk en gratulerer med dagen i dag på Facebook veggen min men den lød som så: "Gratulerer så mye med dagen din i dag tante. Dessverre er ikke vi ønsket i ditt selskap enda vi er familien din. Vi hadde gledet oss til middag og sånn men men ikke gode nok for deg i dag, hilsen********* og *********. Jeg følte at det var mange ting jeg kunne svart men jeg valgte å la vær å gjøre det. Jeg svarte bare takk. 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #28 Skrevet 21. oktober 2022 Togpendler skrev (42 minutter siden): Hei. Her kommer en oppdatering. En ting er sikkert og det er at de er mer sprø enn jeg trodde og skammer meg nesten litt på deres vegne fordi jeg trodde ikke at det gikk ann å ha en sånn oppførsel. Jeg fikk en gratulerer med dagen i dag på Facebook veggen min men den lød som så: "Gratulerer så mye med dagen din i dag tante. Dessverre er ikke vi ønsket i ditt selskap enda vi er familien din. Vi hadde gledet oss til middag og sånn men men ikke gode nok for deg i dag, hilsen********* og *********. Jeg følte at det var mange ting jeg kunne svart men jeg valgte å la vær å gjøre det. Jeg svarte bare takk. Hva i himmelens navn 🤯 det der må være noe av det styggeste! Anonymkode: 98986...4de 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #29 Skrevet 21. oktober 2022 Togpendler skrev (51 minutter siden): Hei. Her kommer en oppdatering. En ting er sikkert og det er at de er mer sprø enn jeg trodde og skammer meg nesten litt på deres vegne fordi jeg trodde ikke at det gikk ann å ha en sånn oppførsel. Jeg fikk en gratulerer med dagen i dag på Facebook veggen min men den lød som så: "Gratulerer så mye med dagen din i dag tante. Dessverre er ikke vi ønsket i ditt selskap enda vi er familien din. Vi hadde gledet oss til middag og sånn men men ikke gode nok for deg i dag, hilsen********* og *********. Jeg følte at det var mange ting jeg kunne svart men jeg valgte å la vær å gjøre det. Jeg svarte bare takk. Den hadde jeg slettet med en telefon til søskenet med spørsmål om hva de driver med?? Anonymkode: 321fb...f90 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #30 Skrevet 21. oktober 2022 Togpendler skrev (1 time siden): Hei. Her kommer en oppdatering. En ting er sikkert og det er at de er mer sprø enn jeg trodde og skammer meg nesten litt på deres vegne fordi jeg trodde ikke at det gikk ann å ha en sånn oppførsel. Jeg fikk en gratulerer med dagen i dag på Facebook veggen min men den lød som så: "Gratulerer så mye med dagen din i dag tante. Dessverre er ikke vi ønsket i ditt selskap enda vi er familien din. Vi hadde gledet oss til middag og sånn men men ikke gode nok for deg i dag, hilsen********* og *********. Jeg følte at det var mange ting jeg kunne svart men jeg valgte å la vær å gjøre det. Jeg svarte bare takk. De høres ikke gode ut nei Anonymkode: 40664...cfb
Togpendler Skrevet 21. oktober 2022 Forfatter #31 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Den hadde jeg slettet med en telefon til søskenet med spørsmål om hva de driver med?? Anonymkode: 321fb...f90 Jeg glemte jo å si at jeg har slettet den. Samt at jeg ringte søsteren min og sa at det er jo noe av det mest råtne jeg har sett , og at det ikke blir noen middag på søndag som jeg planla slik vi alltid har.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #32 Skrevet 21. oktober 2022 Togpendler skrev (1 time siden): Jeg glemte jo å si at jeg har slettet den. Samt at jeg ringte søsteren min og sa at det er jo noe av det mest råtne jeg har sett , og at det ikke blir noen middag på søndag som jeg planla slik vi alltid har. Herregud for noen mennesker… håper de sitter der å kjenner på dårlig samvittighet. Anonymkode: 98986...4de
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #34 Skrevet 21. oktober 2022 Gratulere med dagen! 😀 håper du klarer å legge bort dette for kvelden og kose deg🥳 Vet dessverre av erfaring at selv familie kan snu om og bli «batshit crazy» 🤪 Anonymkode: 393de...156
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå