AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #1 Skrevet 20. oktober 2022 hei! er en mann i 30 årene som plages av for lav vekt. har sinnsykt høy forbrenning og uansett hvor mye mat jeg spiser, så legger jeg ikke på meg mer enn 1-3kg, og går fort raskt ned igjen hvis jeg ikke spiser nok en periode. dette tærer på selvbilde mitt da utseendet ikke matcher min personlighet! har dere noe tips til hva jeg kan gjøre for å gå raskt opp i vekt??? Anonymkode: 7e404...1b0
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #2 Skrevet 20. oktober 2022 Snakk med en lege eller ernæringsfysiolog. Kvinneguiden er ikke rette plassen å be om kosthold-tips for å verken gå opp eller ned i vekt. Anonymkode: cf740...1ac
Rosakatt Skrevet 20. oktober 2022 #3 Skrevet 20. oktober 2022 Har ingen tips, men du er nok fin nok som du er! 😄
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #4 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hei! er en mann i 30 årene som plages av for lav vekt. har sinnsykt høy forbrenning og uansett hvor mye mat jeg spiser, så legger jeg ikke på meg mer enn 1-3kg, og går fort raskt ned igjen hvis jeg ikke spiser nok en periode. dette tærer på selvbilde mitt da utseendet ikke matcher min personlighet! har dere noe tips til hva jeg kan gjøre for å gå raskt opp i vekt??? Anonymkode: 7e404...1b0 Ville heller tenkt på å gå sakte opp i vekt. Trener du? Hva med å trene styrketrening og spise særdeles næringsrik mat i tillegg. Ingen vits i å spise fett og sukker bare for å gå raskt opp i vekt Anonymkode: 7f1df...21d
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #5 Skrevet 20. oktober 2022 Hei! En kompis av meg har brukt såkalte gainere, det er et produkt man bruker når man vil ''bulke'', altså bygge muskler og gå opp i vekt. Man tar det som en vanlig proteinshake, bare at det er rundt 1000 kalorier i en shake. En enkel måte å få i seg nok kalorier på, hvis man synes det er utfordrende å spise så mye 🙂 Du kan også lage slike shaker selv, ved å inkludere en god dose peanuttsmør, f.eks! Bare pass på at du får i deg god næring. Anonymkode: 22151...55c
Blåjojo Skrevet 20. oktober 2022 #6 Skrevet 20. oktober 2022 Pass på at maten du spiser er næringstett. I tillegg vil det hjelpe med trening som noen her sier.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #7 Skrevet 20. oktober 2022 Proteinrik mat og trening. Anonymkode: ad775...11a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå