Gjest Litjmæ Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 Ok, jeg kjeder meg ganske mye og det ER vitterlig fredag i dag! Så da tenkte jeg at noen kanskje vil være med på litt musikklek? IKKE ordlek altså, bare sånn at dere vet det, her snakker vi KULTUR Men ok, en strofe eller mer av en sang - hva heter den og hvem synger? Kan du svaret så kom med en ny "gåte" Jeg begynner da, denne er ganske lett: "Man vill ha sin bit av kakan, man vill äta den med, folk vill ta tillbaka, men vägrar att ge"
Kristian Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 (endret) Timbuktu - Alla vill till himmelen Ny gåte: "Wrap yourself around me Hold me tighter Hold me tight as only you can" endret: Feil tittel gitt.... Endret 2. desember 2005 av Kristian
Gjest Litjmæ Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 A-ha Celice (Det var riktig med timbuktu, men det skulle vært Alla vill till himmelen" ) Ny: "It´s a little bit funny This feeling inside I´m not one of those who can easily hide..."
Anglofil Skrevet 2. desember 2005 #4 Skrevet 2. desember 2005 (endret) Your Song med Elton John. Ny; "Mother's on the stoop Boys in souped up coupes On this hot summer night " Mvh Yvone Endret 2. desember 2005 av yvonne
Gjest Litjmæ Skrevet 2. desember 2005 #5 Skrevet 2. desember 2005 Jewel - Standing still Ny: No pido que todos los días sean de sol No pido que todos los viernes sean de fiesta
Gjest Litjmæ Skrevet 2. desember 2005 #6 Skrevet 2. desember 2005 (fryktelig tålmodig i dag) Var det vanskelig? Litt til da: Ay amor me duele tanto Me duele tanto
Shoegal Skrevet 2. desember 2005 #7 Skrevet 2. desember 2005 Shakira!!...? Kan ikke navnet på sangen.... ............. so I can stand on mountains.... ..............
Kristian Skrevet 2. desember 2005 #8 Skrevet 2. desember 2005 Shakira!!...? Kan ikke navnet på sangen.... La Tortura Bare hjelpe litt til..
Gjest Litjmæ Skrevet 2. desember 2005 #9 Skrevet 2. desember 2005 Josh Groban - You raise me up? War, children, it's just a shot away It's just a shot away
_Anki_ Skrevet 2. desember 2005 #10 Skrevet 2. desember 2005 Rolling Stones - Gimme Shelter? I pray when I'm coming down, you'll be asleep If I ever hurt you, you revenge will be so sweet
Bustetroll Skrevet 2. desember 2005 #11 Skrevet 2. desember 2005 "Come Undone" - Kate Ryan Tear at flesh And rip at skin And smash at doubt I have to break you
_Anki_ Skrevet 2. desember 2005 #12 Skrevet 2. desember 2005 The cure - Doubt? Friday night and the lights are low Looking out for the place to go
Bustetroll Skrevet 2. desember 2005 #13 Skrevet 2. desember 2005 "Dancing Queen" - ABBA. Call me morbid, call me pale I've spent six years on your trail Six long years On your trail
_Anki_ Skrevet 2. desember 2005 #14 Skrevet 2. desember 2005 The Smiths - Half a person Every word of every song that he sang was for you. In a flash he was gone, it happened so soon.
Bustetroll Skrevet 2. desember 2005 #15 Skrevet 2. desember 2005 Alannah Myles - "Black Velvet". Every night I breathe her in, Feel her sink into my skin. Still I feel,
Gjest Litjmæ Skrevet 5. desember 2005 #16 Skrevet 5. desember 2005 Tom McRae - Street light? Am I still in you heart Or am I just in your way? My desire for you is running wild...
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #17 Skrevet 5. desember 2005 Alannah Myles - Lover of mine sometimes shattered, never open, nothing matters when youre broken. That was me whenever I was with you
Lealaus Skrevet 5. desember 2005 #18 Skrevet 5. desember 2005 Kelly Clarkson - Gone.n "You are the antidote that got me by Something strong like a drug that got me high"
Gjest Litjmæ Skrevet 5. desember 2005 #19 Skrevet 5. desember 2005 Crossfade - Cold Ny: ´Course it´s so hard to me the eyes that I see when I try to open up my heart Og MOD! Hallo! Jeg spesifiserte jo at dette IKKE var ordlek, men KULTUR!
Wonderwoman Skrevet 5. desember 2005 #20 Skrevet 5. desember 2005 DAD - laugh and a half I never thought you were a fool, but darling look at you. You gotta stand up straight, carry your own weight....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå