AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #1 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg tenkte å lage gelelys i glass og pynte inni med forskjellig pynt. Er det noen spray eller lignende jeg kan bruke på evt gjenstander jeg har oppi dersom de ikke er helt brannsikker? Anonymkode: d9991...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #2 Del Skrevet 20. oktober 2022 Og hvor får jeg kjøpt det? 😊 Anonymkode: d9991...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenkte å lage gelelys i glass og pynte inni med forskjellig pynt. Er det noen spray eller lignende jeg kan bruke på evt gjenstander jeg har oppi dersom de ikke er helt brannsikker? Anonymkode: d9991...f57 Sjekk med en hobbybutikk. Evt ring en slik butikk. Eller send mail. Anonymkode: b8013...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #4 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Sjekk med en hobbybutikk. Evt ring en slik butikk. Eller send mail. Anonymkode: b8013...afb Jeg har gjerne ikke snakket med noen i hobbybutikk om det, men jeg har sjekker nettsider. Finner ikke noen slike produkter… hvis ikke jeg søker feil da. Anonymkode: d9991...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #5 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg fant nå en decoupagelakk for lys som skal være brannsikker. Den kan sikkert brukes til dette og tenker jeg. Pensles på. Anonymkode: d9991...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå