AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #1 Skrevet 20. oktober 2022 hvis en mann du ikke kjenner så godt gjør deg tjenester, bruker veldig mye penger pga, reiser fra lang avstand pga se deg uten å få noe for det.. er han besatt eller er det ekte kjærlighet? Anonymkode: b8fb6...099
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #2 Skrevet 20. oktober 2022 Så han får ikke komme oppi sengen din? Anonymkode: a8268...8e8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): hvis en mann du ikke kjenner så godt gjør deg tjenester, bruker veldig mye penger pga, reiser fra lang avstand pga se deg uten å få noe for det.. er han besatt eller er det ekte kjærlighet? Anonymkode: b8fb6...099 Kan være den ene, den andre eller begge deler. Men litt spesielt vil jeg jo si det er. Jeg skjønner det med å reise langt for kjærlighet, men da må det jo være noe gjensidig interesse der. Om denne personen reiser land og strand, nærmest kaster penger etter deg uten at du er interessert på noen måte? Da vil jeg si han er besatt på en usunn måte. Da burde du avstå fra å ta imot penger/tjenester fra han. Da er det jo ren utnyttelse fra din side. Anonymkode: 88ea2...cd6 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #4 Skrevet 20. oktober 2022 Høres ut som en sleiping som prøver å kjøpe deg og sette deg i takknemlighetsgjeld så han kan få sex fra deg Anonymkode: 25bb5...ea0
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #5 Skrevet 20. oktober 2022 Jeg hadde sett røde flagg her.. Var en mann som drev på sånn med meg, kjøpte meg dyre gaver/reiser ++. Virket som han prøvde å kjøpe meg. Jeg takket høflig nei til alt, og mistet i interessen ganske fort. Når jeg sa til han at det ville ikke bli noe mer mellom oss, ble han helt desperat!! Fremdeles etter 2 år har han ikke gitt opp.. Jeg spyr 🤮 Det er ikke kjærlighet, men det er nok noe inni han som gjør at han trenger noen å «henge fast i « han trenger hjelp til å finne sin egen lykke alene rett og slett. Anonymkode: b7960...203
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #6 Skrevet 20. oktober 2022 Hvorfor er ikke kåthet et alternativ her? Anonymkode: 72446...12a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå