AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #1 Skrevet 20. oktober 2022 er et par i 30 års alderen. Begge bor hver for seg. Min kjæreste liker å ta noen drinker for sitt eget selskap. Fikk en dårlig følelse da når vi pratet på telefon Fortalte hun at hun var ute og gikk en tur rett ved huset. med engang da visste jeg at hun var i byen og lyver til meg om det. jeg ble da forbanna og forstå at det var et eller annet som skjedde... Så jeg tok en tur til byen og visste hvilken bar hu var på. jeg rakk ikke å se hvem hun var med.... men veit at hu dro med sin eks fra ungdomskolen/vgs la oss kalle han for mr x. hun ble da kjørt hjem til seg selv. Veit også at han ikke ble med inn så ingenting skjedde. Men jeg liker ikke følelsen at han tar kontakt eller at kjæresten tar kontakt med han. Ofte så sletter mr x min kjæreste på snap. mr x er i et forhold eller er gift, Han har også barn. Prøvde å prate med kjæresten om dette men det var ikke så mye å få ut av hu. jeg lata som jeg ikke visste noe og da kom det litt informasjon ut men føler ikke at jeg kan stole 110% på hun lengre. Jeg er rett og slett helt knust etter denne opplevelsen og er usikker på om jeg er bra nok for henne. Hu har også sagt flere ganger at jeg er den beste mannen hun har møtt som er super snill og som gir mye som hun ikke har fått før. PS! Jeg er ikke en tøffel. Jeg begynner å bli usikker på om jeg burde være sjalu på situasjonen eller rett og slett være litt på jakt etter å fange de i action. Jeg er usikker hva jeg burde gjøre. Tenkte det var greit å lage et innlegg så får jeg flere personer som sikkert har vært borti noe av det samme som meg. Hilsen HyggeligGutt Anonymkode: e33c4...0e5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #2 Skrevet 20. oktober 2022 Du er ikke hyggelig.de er creepy som stalker henne og sjekker hvor hun er. Å dukke opp på den måten er rødt flagg. La henne være i fred, dere passer ikke sammen. Hun har rett til å snakke med hvem hun vil uten at du skal kontrollere. Anonymkode: 28d2f...0e5 2 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Skrevet 20. oktober 2022 Hva var informasjon hun kom med da? Beste bevis er vel å ta dem på fersken, men du burde kanskje allerede ha konfrontert mer direkte? Høres ikke ut som et sunt forhold når hun lyver slik. Anonymkode: 3ed23...fc8
Fremmed fugl Skrevet 20. oktober 2022 #4 Skrevet 20. oktober 2022 TS, Informasjonen var litt forvirrende, men fra som jeg leste det så er dere i en situasjon som kjip for dere begge. Det er kjipt for deg at kjæresten din lyver, og møter eksen uten at dere kan snakke om det. Det er kjipt for kjæresten din at hun føler at hun må lyve og ikke kan snakke om at hun møter eksen. Blir mer kjipt hvis hun skjønner at du spionerer på henne. Som jeg leser det, så er dette en kvinne som du vil være kjæreste med, og at hun har sagt til deg at du er en flott kjæreste, slik at vi kan ta utgangspunkt at begge ønsker å fortsette samt utvikle relasjonen. Du har nå ansvar for å gjøre situasjonen mindre kjip for dere begge. Grunnen til at du har ansvaret, er at du vet mer enn hun. Hvis du vil dere godt, så er det å deeskalere, og ikke eskalere som du skal gjøre. Men du skal ikke late som ingenting, da har dere kun dette som noe uløst som henger over dere videre. Det første du bør gjøre er å akseptere at man kan ha det supert sammen uten at man er perfekte. Mennesker er komplekse skapninger, mest styrt av følelser, som skapes i den del av hjernen som utviklingsmessig er eldgammel. Finnes uheldigvis romantiske myter som sier at man må ha grenseløs tillit i et forhold, eller at gode kjærester ikke kan lyve eller gjøre andre dumme ting (som spionere). Hvis du tror på slike myter, så tro meg iatedenfor, går helt fint ha det supert sammen som kjæreste uten å konstruere en fantasi. Så ta ikke dette hardt. Dette høres ut som enn liten tulleting, men som kan bli ødeleggende for forholdet deres hvis det eksalerer. Det sies ibland at det man ikke vet, det har man ikke vondt av. Kjæresten din vet helt sikkert at mange ikke syns det er kjempekult hvis kjæresten avtaler møter med en eks. Du har ikke noen grunn å tro at hun møter denne gifte mannen med noen andre hensikter enn å snakke om en felles oppvekst og livet. Ta utgangspunkt i det. Ta også utgangspunkt i at hun løy for å slippe "drama" eller såre deg, med noen som for henne er en helt uskyldig relasjon. Du skriver at dem var kjærester fra ungdomsskolen. Vil da tro at dem har massevis av felles fra ungdommen som ikke handler om å være kjærester. Mimring om lærere, ulike gamle venner, familien til venner, og så videre. Så hvordan livet har utviklet seg. Ikke missforstå meg, det å gjenoppta kontakt med en eks som man har mye til felles med i historien, og der du som kjæreste ikke kan konkurrere (hvis dere to ikke har vokst opp sammen), er nok ikke så lurt. I hvert fall ikke uten å kunne snakke med deg om det. Men fokus nå skal ikke være hva du og hun har gjort som ikke er lurt, men hvordan dere skal komme bort fra det kjipe. Når du har klart å se at dette ikke er så stort, og ikke lengre er redd eller sint, da er det dags å gjøre kjæresten din trygg på å snakke om at hun møter eksen med deg. Ok, skjønner godt at det som nå kommer kan virke rart. Men dere er der dere er. "Kjære, du vet Mr X... dere må ha mye å snakke om... du vet at jeg ikke blir sint eller sjalu hvis du møter han." Et eller annet med det inneholdet. Hun må føle seg trygg. Jeg vet at naturlige instinktet er andre veien, å bruke negative følelser for å påvirke henne til å ikke møte han. Men det gjør bare situasjonen mer kjip. Det er først når hun er trygg og føler at du er raus med henne som du kan komme i fornuftig posisjon til å få henne å se utfordringer med å dyrke en relasjon med en eks. Eller så vil du bli trygg på at dette er en eks som faktisk for evig er plassert i eks skuffen. Kanskje hvis dere er heldige kan dere få et nytt vennepar, med eksen og hans kone? Uansett lykke til. Så husk at det er dumt å gjøre ting mer kjipt med å spionere mer, eller dylikt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #5 Skrevet 20. oktober 2022 noen andre enn meg som tror det er en kvinne i 30 årene i kvartlivskrise? Anonymkode: 46187...ff4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #6 Skrevet 20. oktober 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: noen andre enn meg som tror det er en kvinne i 30 årene i kvartlivskrise? Anonymkode: 46187...ff4 Spiller det noen rolle? Hadde jeg vært deg, ts, ville jeg snakket med kjæresten og konfrontert henne med at det jeg vet. Jeg ville bedt om klart og tydelig svar om hva som skjer med forholdet vårt, i stedet for å leve i uvisshet. Anonymkode: b617f...b1a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #7 Skrevet 20. oktober 2022 Fremmed fugl skrev (11 timer siden): TS, Informasjonen var litt forvirrende, men fra som jeg leste det så er dere i en situasjon som kjip for dere begge. Det er kjipt for deg at kjæresten din lyver, og møter eksen uten at dere kan snakke om det. Det er kjipt for kjæresten din at hun føler at hun må lyve og ikke kan snakke om at hun møter eksen. Blir mer kjipt hvis hun skjønner at du spionerer på henne. Som jeg leser det, så er dette en kvinne som du vil være kjæreste med, og at hun har sagt til deg at du er en flott kjæreste, slik at vi kan ta utgangspunkt at begge ønsker å fortsette samt utvikle relasjonen. Du har nå ansvar for å gjøre situasjonen mindre kjip for dere begge. Grunnen til at du har ansvaret, er at du vet mer enn hun. Hvis du vil dere godt, så er det å deeskalere, og ikke eskalere som du skal gjøre. Men du skal ikke late som ingenting, da har dere kun dette som noe uløst som henger over dere videre. Det første du bør gjøre er å akseptere at man kan ha det supert sammen uten at man er perfekte. Mennesker er komplekse skapninger, mest styrt av følelser, som skapes i den del av hjernen som utviklingsmessig er eldgammel. Finnes uheldigvis romantiske myter som sier at man må ha grenseløs tillit i et forhold, eller at gode kjærester ikke kan lyve eller gjøre andre dumme ting (som spionere). Hvis du tror på slike myter, så tro meg iatedenfor, går helt fint ha det supert sammen som kjæreste uten å konstruere en fantasi. Så ta ikke dette hardt. Dette høres ut som enn liten tulleting, men som kan bli ødeleggende for forholdet deres hvis det eksalerer. Det sies ibland at det man ikke vet, det har man ikke vondt av. Kjæresten din vet helt sikkert at mange ikke syns det er kjempekult hvis kjæresten avtaler møter med en eks. Du har ikke noen grunn å tro at hun møter denne gifte mannen med noen andre hensikter enn å snakke om en felles oppvekst og livet. Ta utgangspunkt i det. Ta også utgangspunkt i at hun løy for å slippe "drama" eller såre deg, med noen som for henne er en helt uskyldig relasjon. Du skriver at dem var kjærester fra ungdomsskolen. Vil da tro at dem har massevis av felles fra ungdommen som ikke handler om å være kjærester. Mimring om lærere, ulike gamle venner, familien til venner, og så videre. Så hvordan livet har utviklet seg. Ikke missforstå meg, det å gjenoppta kontakt med en eks som man har mye til felles med i historien, og der du som kjæreste ikke kan konkurrere (hvis dere to ikke har vokst opp sammen), er nok ikke så lurt. I hvert fall ikke uten å kunne snakke med deg om det. Men fokus nå skal ikke være hva du og hun har gjort som ikke er lurt, men hvordan dere skal komme bort fra det kjipe. Når du har klart å se at dette ikke er så stort, og ikke lengre er redd eller sint, da er det dags å gjøre kjæresten din trygg på å snakke om at hun møter eksen med deg. Ok, skjønner godt at det som nå kommer kan virke rart. Men dere er der dere er. "Kjære, du vet Mr X... dere må ha mye å snakke om... du vet at jeg ikke blir sint eller sjalu hvis du møter han." Et eller annet med det inneholdet. Hun må føle seg trygg. Jeg vet at naturlige instinktet er andre veien, å bruke negative følelser for å påvirke henne til å ikke møte han. Men det gjør bare situasjonen mer kjip. Det er først når hun er trygg og føler at du er raus med henne som du kan komme i fornuftig posisjon til å få henne å se utfordringer med å dyrke en relasjon med en eks. Eller så vil du bli trygg på at dette er en eks som faktisk for evig er plassert i eks skuffen. Kanskje hvis dere er heldige kan dere få et nytt vennepar, med eksen og hans kone? Uansett lykke til. Så husk at det er dumt å gjøre ting mer kjipt med å spionere mer, eller dylikt. Kjæresten har også pratet med sine venninner på telefon og fortalt at "Mr x" Kun er sammen med kona for økonomisk for barna. "Mr x" sletter kjæresten og legger til når han selv vil... Det er vell kun for å skjule det for kona. Vil jeg tro da.. "Mr x" har fortalt min kjæreste <når huset er ferdig så selger jeg huset og slår opp med kona og blir sammen med deg.> Kjæresten og "Mr x" har hold på av og på. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva som har skjedd før, eneste jeg bryr meg om er å kunne stole på min kjæreste slik at hun ikke gjør en av de verste tingene man kan gjøre i et forhold er etter min erfaring er dette utroskap og usikkerhet. Hun har selv vært i tidligere forhold der typen har vært utro så hu forstår hvordan jeg tenker. Bare hvordan "Mr x" oppfører seg rundt kjæresten syns jeg ikke er greit å har pratet med kjæresten om det. Han er nå slettet og blokkert. Når hun sa det til meg virker historien eller det hu forteller meg troverdig men allikevel er jeg usikker på om hun ikke kan åpne opp for en ny samtale i nærmeste fremtid. Jeg er en mann som ikke sliter økonomisk, vil si at jeg har et fint hus, Fin bil og en bra jobb Jeg tjener rundt 9 til 10 millioner i året. Bor i oslo (Frogner). alle de tingene jeg har gjort med kjæresten så fatter jeg ikke hvorfor man kan eventuelt fantasere og mimre om noe man eventuelt har gjort det slutt med en rekke ganger. "Mr x" tar kun kontakt få ganger i året, av og til 1-2 ganger i måneden ifølge min kjæreste. har fullt forståelse for at ting ikke er 100% perfekt det skjønner jeg også at man kan gjøre dumme ting... Men jeg føler at man burde sifra til meg om hun føler noe er ubehagelig eller om jeg kan gjøre noe bedre. Fortalte Kjæresten at jeg ville ta ut noen fridager fra jobben for å ta en liten tur til utlandet i slutten av november og Kjæresten er med og ble glad. Så i mitt bilde så fatter jeg ikke hvorfor slike ting skjer når vi har det så bra sammen. Anonymkode: e33c4...0e5
Fremmed fugl Skrevet 20. oktober 2022 #8 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjæresten har også pratet med sine venninner på telefon og fortalt at "Mr x" Kun er sammen med kona for økonomisk for barna. "Mr x" sletter kjæresten og legger til når han selv vil... Det er vell kun for å skjule det for kona. Vil jeg tro da.. "Mr x" har fortalt min kjæreste <når huset er ferdig så selger jeg huset og slår opp med kona og blir sammen med deg.> Kjæresten og "Mr x" har hold på av og på. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva som har skjedd før, eneste jeg bryr meg om er å kunne stole på min kjæreste slik at hun ikke gjør en av de verste tingene man kan gjøre i et forhold er etter min erfaring er dette utroskap og usikkerhet. Hun har selv vært i tidligere forhold der typen har vært utro så hu forstår hvordan jeg tenker. Bare hvordan "Mr x" oppfører seg rundt kjæresten syns jeg ikke er greit å har pratet med kjæresten om det. Han er nå slettet og blokkert. Når hun sa det til meg virker historien eller det hu forteller meg troverdig men allikevel er jeg usikker på om hun ikke kan åpne opp for en ny samtale i nærmeste fremtid. Jeg er en mann som ikke sliter økonomisk, vil si at jeg har et fint hus, Fin bil og en bra jobb Jeg tjener rundt 9 til 10 millioner i året. Bor i oslo (Frogner). alle de tingene jeg har gjort med kjæresten så fatter jeg ikke hvorfor man kan eventuelt fantasere og mimre om noe man eventuelt har gjort det slutt med en rekke ganger. "Mr x" tar kun kontakt få ganger i året, av og til 1-2 ganger i måneden ifølge min kjæreste. har fullt forståelse for at ting ikke er 100% perfekt det skjønner jeg også at man kan gjøre dumme ting... Men jeg føler at man burde sifra til meg om hun føler noe er ubehagelig eller om jeg kan gjøre noe bedre. Fortalte Kjæresten at jeg ville ta ut noen fridager fra jobben for å ta en liten tur til utlandet i slutten av november og Kjæresten er med og ble glad. Så i mitt bilde så fatter jeg ikke hvorfor slike ting skjer når vi har det så bra sammen. Anonymkode: e33c4...0e5 Ok, så her kom mye mer informasjon. Hvordan vet du alt dette? 1
hyggeliggutt Skrevet 20. oktober 2022 #9 Skrevet 20. oktober 2022 Fremmed fugl skrev (41 minutter siden): Ok, så her kom mye mer informasjon. Hvordan vet du alt dette? Vi har samme venner og de har fortalt meg hva som har skjedd.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #10 Skrevet 20. oktober 2022 Dama de er minst emosjonellt utro. Sannsynligvis fysisk. Ikke hør på damene her som snur dette på hodet. At DU driver henne til å måtte skjule kontakten og dette er din feil. Seriøst. Hun juger om hvem hun er sammen med, hvor hun er, skjuler kontakten med eksen. Dette er ikke noe å satse på, det finnes mye bedre damer en dette. Søppel settes på trappa. Anonymkode: 696e4...7b4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #11 Skrevet 20. oktober 2022 Skjønte ikke helt historien her. Hun sa hun var ute å gikk ved huset men du trodde hun var på bar, så du dro til baren og rakk ikke å catche henne der så da antar du at hun dro med eksen sin og ble kjørt hjem av han? Hvordan vet du at det var det som skjedde og ikke at hun snakket sant og bare var ute og gikk ved huset og kom seg hjem på egenhånd? Anonymkode: 26f55...295 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #12 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Du er ikke hyggelig.de er creepy som stalker henne og sjekker hvor hun er. Å dukke opp på den måten er rødt flagg. La henne være i fred, dere passer ikke sammen. Hun har rett til å snakke med hvem hun vil uten at du skal kontrollere. Anonymkode: 28d2f...0e5 Hvorfor svarer du deg selv? Anonymkode: 843d8...679 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #13 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fortalte Kjæresten at jeg ville ta ut noen fridager fra jobben for å ta en liten tur til utlandet i slutten av november og Kjæresten er med og ble glad. Så i mitt bilde så fatter jeg ikke hvorfor slike ting skjer når vi har det så bra sammen. Anonymkode: e33c4...0e5 Kanskje fordi du er så opptatt av det materielle og ikke så god på det emosjonelle? Jeg vet ikke, men hvis du tjener 8 millioner i året så kan jeg godt bli kjæresten din og love å være trofast mot deg hvis du kjøper en hest til meg og finansierer den Anonymkode: 26f55...295 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #14 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor svarer du deg selv? Anonymkode: 843d8...679 Fordi det er troll vel. Alle skjønner det når han skryter av å tjene 8 mill i året, åtte ganger mer enn statsministeren 😂😂😂😂 Anonymkode: 26f55...295
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #15 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kanskje fordi du er så opptatt av det materielle og ikke så god på det emosjonelle? Jeg vet ikke, men hvis du tjener 8 millioner i året så kan jeg godt bli kjæresten din og love å være trofast mot deg hvis du kjøper en hest til meg og finansierer den Anonymkode: 26f55...295 Usikker hva du mener med det. hver så snill og hold deg til problemstillingen som jeg er i. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skjønte ikke helt historien her. Hun sa hun var ute å gikk ved huset men du trodde hun var på bar, så du dro til baren og rakk ikke å catche henne der så da antar du at hun dro med eksen sin og ble kjørt hjem av han? Hvordan vet du at det var det som skjedde og ikke at hun snakket sant og bare var ute og gikk ved huset og kom seg hjem på egenhånd? Anonymkode: 26f55...295 Jeg veit at Kjæresten satt på med eksen fordi hu lyver til meg hver gang hun er på byen. Jeg har ikke problem med at Kjæresten drar ut på byen ikke misforstå meg. Men bare det å Lyve om hvor du faktisk er og du veit at Kjæresten lyver er ikke så gøy.. om Kjæresten hadde vært utenfor huset så hadde jeg ikke hørt Party musikk. Jeg veit at det skjedde og vi har pratet om det.. Men det forsetter som før. blir ikke gjort noe med antar jeg. Så det jeg spør etter da. er hva hadde dere gjort? "Trenger ikke å kommentere om dere ikke vil være saklig og forstå min problemstilling. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fordi det er troll vel. Alle skjønner det når han skryter av å tjene 8 mill i året, åtte ganger mer enn statsministeren 😂😂😂😂 Anonymkode: 26f55...295 Hvorfor skal jeg trolle om det? Jeg skryter ikke av hvor mye jeg tjener. Men jeg ville fortelle min livs situasjon. jeg bare fatter ikke hvorfor Kjæresten kan gjøre dette mot meg når vi har det så bra ellers. Hver så snill og brukerangrep. vær saklig og fortell hva du selv mener uten å komme med negativ feedback. Anonymkode: e33c4...0e5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #16 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor svarer du deg selv? Anonymkode: 843d8...679 Les hele anonymkoden ikke bare siste siffer- eller sliter du med leseforståelsen? Anonymkode: 28d2f...0e5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #17 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fordi det er troll vel. Alle skjønner det når han skryter av å tjene 8 mill i året, åtte ganger mer enn statsministeren 😂😂😂😂 Anonymkode: 26f55...295 Pass deg for sola… Anonymkode: 28d2f...0e5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #18 Skrevet 21. oktober 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Kjæresten har også pratet med sine venninner på telefon og fortalt at "Mr x" Kun er sammen med kona for økonomisk for barna. "Mr x" sletter kjæresten og legger til når han selv vil... Det er vell kun for å skjule det for kona. Vil jeg tro da.. "Mr x" har fortalt min kjæreste <når huset er ferdig så selger jeg huset og slår opp med kona og blir sammen med deg.> Kjæresten og "Mr x" har hold på av og på. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva som har skjedd før, eneste jeg bryr meg om er å kunne stole på min kjæreste slik at hun ikke gjør en av de verste tingene man kan gjøre i et forhold er etter min erfaring er dette utroskap og usikkerhet. Hun har selv vært i tidligere forhold der typen har vært utro så hu forstår hvordan jeg tenker. Bare hvordan "Mr x" oppfører seg rundt kjæresten syns jeg ikke er greit å har pratet med kjæresten om det. Han er nå slettet og blokkert. Når hun sa det til meg virker historien eller det hu forteller meg troverdig men allikevel er jeg usikker på om hun ikke kan åpne opp for en ny samtale i nærmeste fremtid. Jeg er en mann som ikke sliter økonomisk, vil si at jeg har et fint hus, Fin bil og en bra jobb Jeg tjener rundt 9 til 10 millioner i året. Bor i oslo (Frogner). alle de tingene jeg har gjort med kjæresten så fatter jeg ikke hvorfor man kan eventuelt fantasere og mimre om noe man eventuelt har gjort det slutt med en rekke ganger. "Mr x" tar kun kontakt få ganger i året, av og til 1-2 ganger i måneden ifølge min kjæreste. har fullt forståelse for at ting ikke er 100% perfekt det skjønner jeg også at man kan gjøre dumme ting... Men jeg føler at man burde sifra til meg om hun føler noe er ubehagelig eller om jeg kan gjøre noe bedre. Fortalte Kjæresten at jeg ville ta ut noen fridager fra jobben for å ta en liten tur til utlandet i slutten av november og Kjæresten er med og ble glad. Så i mitt bilde så fatter jeg ikke hvorfor slike ting skjer når vi har det så bra sammen. Anonymkode: e33c4...0e5 Jeg sluttet og lese når jeg kom til stykket som er streket ut, du tjener med andre ord like mye som sjefen i statkraft? Sorry ass, dette gidder jeg ikke. Hvis historien mot formodning skulle være sann. Dump Ny dame Lykke til Anonymkode: abe65...a78 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #19 Skrevet 21. oktober 2022 Jeg tror det må være vanskelig å stole på folk når du er så rik. Liker de meg eller pengene mine? Liker de å være med meg eller på stedene jeg tar dem med til? Jeg skjønner heller ikke helt argumentet med at du vet hun lyver fordi du vet det, men hvis du vet det så tror jeg kanskje du kan tenke at hun egentlig liker pengene dine bedre enn deg. Anonymkode: 3ffbe...2de
jabx Skrevet 21. oktober 2022 #20 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 12.14): noen andre enn meg som tror det er en kvinne i 30 årene i kvartlivskrise? Anonymkode: 46187...ff4 Hun er i ferd med å "hit the wall" og er desperat etter mannlig anerkjennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå