Rosagodis Skrevet 20. oktober 2022 #1 Del Skrevet 20. oktober 2022 (endret) Har hatt 40 års lag nå 🎉🎉😀.... Og fått gavekort på tilsammen 6000kr...❤️😀 Og trenger sårt ny tv. (da min er en 16 år gammel 42"😅 jeg må streame nett fra mobilen til PCen og bruke PCen til TVen.... Dritt lei 😅Men er ufør så shiter ikke peng... Lyst til og unne meg en 70" egentlig... Når jeg først kjøper en tv (ja må spytte inn resten av pengene og ta det på kreditt) Er det bare dritt TVer som blir solgt på Black friday? Og når begynner Black friday? Endret 20. oktober 2022 av Rosagodis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. oktober 2022 #2 Del Skrevet 20. oktober 2022 mhm mulig du kan gjøre ett kupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosagodis Skrevet 20. oktober 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 20. oktober 2022 Maskinfører skrev (2 minutter siden): mhm mulig du kan gjøre ett kupp Håper det Hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. oktober 2022 #4 Del Skrevet 20. oktober 2022 Rosagodis skrev (1 minutt siden): Håper det Hehe Ja en får jo håpe det at alt en kjøper ikke går heden etter en kort stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #5 Del Skrevet 20. oktober 2022 Du må følge med på prisene en god stund i forkant, for da ser du om de virkelig har satt ned produktet du ønsker. Ofte skrur de skikkelig opp prisene, så det ikke er så godt tilbud likevel. Anonymkode: c273e...dcf 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #6 Del Skrevet 20. oktober 2022 Pass på at du ikke kjøper for stor. 70 tommer blir fort for stort og ubehagelig å se på om du ikke sitter flere meter unna. Anonymkode: d33cf...fa1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #7 Del Skrevet 20. oktober 2022 Black friday har ikke så gode tilbud lengre. Men det er alltid ett salg! Ville heller fulgt med på vanlige salg. Sjekk opp i hvilke tv du vil ha, og følg med hver uke. Anonymkode: b8cbb...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #8 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg kjøpte på Black friday i fjor og gjorde et kupp Anonymkode: 5f2ce...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #9 Del Skrevet 22. oktober 2022 Vi sparte noen tusen på en smartTV fra Samsung på black friday for et par år tilbake. Men lurt å følge med på prisene i forkant! Anonymkode: a2d23...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #10 Del Skrevet 22. oktober 2022 Man kan absolutt gjøre gode kjøp på Black Friday, og hvis man holder seg til kjente merkevarer og sånn så er det vel ingen grunn til å anta at kvaliteten er dårligere enn normalt. Det er jo mest «vanlige varer» som er satt ned, selv om det kanskje er noen spesielle parti som er tatt inn kun for salget. Det viktigste er å vite hva som er normal pris på varen man tenker å kjøpe. For de skrur kanskje opp prisen på varen i ukene/månedene før Black Friday. Jeg har et par ting jeg trenger og jeg har bestemt meg for å vente til salget. Vet akkurat hva det koster til normal fullpris, for jeg har vurdert å kjøpe disse tingene i mange måneder allerede. Anonymkode: 9809c...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 22. oktober 2022 #11 Del Skrevet 22. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 3.37): Du må følge med på prisene en god stund i forkant, for da ser du om de virkelig har satt ned produktet du ønsker. Ofte skrur de skikkelig opp prisene, så det ikke er så godt tilbud likevel. Anonymkode: c273e...dcf Dette, elektrokjedene er vel de som oftest blir dratt fram som skrekkeksempler i etterkant av Black Friday fordi de har satt opp prisene noen uker før, og så har "vanlig" pris på Black Friday. Det er sikkert lurt om du allerede nå sjekker rundt angående hvilken type du kan tenke deg og hva den koster nå. Endret 22. oktober 2022 av ti10 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #12 Del Skrevet 22. oktober 2022 On 10/20/2022 at 3:37 AM, AnonymBruker said: Du må følge med på prisene en god stund i forkant, for da ser du om de virkelig har satt ned produktet du ønsker. Ofte skrur de skikkelig opp prisene, så det ikke er så godt tilbud likevel. Anonymkode: c273e...dcf Prisjakt sin prisstatistikk er veldig nyttig til dette formålet 😊 Jeg handler mye Black Friday (julegaver), bruker alltid denne. Anonymkode: a31d4...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #13 Del Skrevet 22. oktober 2022 Jeg kjøpte en 65 tommer i går hos power. Var nedsatt fra 7000 til 5000 😊 Nå fikk jeg ytterligere 20% rabatt siden de har kampanje for dnb kunder denne helgen, men gavekortet ditt dekker uansett et slikt tv 😊 Jeg hadde også tenkt å vente til black friday Anonymkode: 386f3...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #14 Del Skrevet 22. oktober 2022 Black friday er ikke det det var, men det er fortsatt mulig og gjøre kupp. Gå inn på de ulike elektronikkbutikkne, og sett TV-en du ønsker deg på ønskeliste og følg med. Noen ganger har de jo timestilbud. Jeg fikk hodetelefonene jeg ønsket meg til halv pris, fordi de la ut et visst antall på timestilbud. Da var det bare og sitte klar og klikke på kjøp. Anonymkode: c4e90...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. oktober 2022 #15 Del Skrevet 22. oktober 2022 Jeg har gjort gode kupp på tv på black friday. Kjøpte 2 i 2013. Ene virker fremdeles. Det andre sluttet å virke etter lynnedslag, så ikke kvaliteten som var dårlig, som var årsaken der. Men er tilbud på tv hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 22. oktober 2022 #16 Del Skrevet 22. oktober 2022 Her står det om prisutvikling og black friday https://www.reddit.com/r/HTBuyingGuides/comments/upv3an/home_theater_101_2022_europe_television_buying/ Du kan også sjekke prisguide.no og se prishistorikken på aktuelle modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 22. oktober 2022 #17 Del Skrevet 22. oktober 2022 min erfaring er at det bare er dyre tv som er satt ned fra fks 40 000 til 20 000 på bf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #18 Del Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg kjøpte en 65 tommer i går hos power. Var nedsatt fra 7000 til 5000 😊 Nå fikk jeg ytterligere 20% rabatt siden de har kampanje for dnb kunder denne helgen, men gavekortet ditt dekker uansett et slikt tv 😊 Jeg hadde også tenkt å vente til black friday Anonymkode: 386f3...81f Det gjorde jeg og 😂 Anonymkode: 05360...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #19 Del Skrevet 22. oktober 2022 Det er en stor fare for at du blir lurt. Vent heller på juletilbudene i desember. Anonymkode: faaab...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #20 Del Skrevet 22. oktober 2022 2 minutter siden, n_97 said: Her står det om prisutvikling og black friday https://www.reddit.com/r/HTBuyingGuides/comments/upv3an/home_theater_101_2022_europe_television_buying/ Du kan også sjekke prisguide.no og se prishistorikken på aktuelle modeller. Prisguide.no er vel beste tipset i tråden her, anbefales. Butikkene er slu og setter opp prisene før black friday så de kan flekse med høye prosenter. Ofte betaler du det varen koster til vanlig. Ren og lovlig svindel Anonymkode: 77d2b...90a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå