AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Har alltid slitt med fett hår og prøvd alt. Hår hatt mye kløe de siste ukene og de siste dagene mistenkte jeg lus. Fikk ansikt/ hodebunnsmassasje hos hudpleier med olje/krem i dag, og etter det er kløen borte! Merkelige greier, men tror at oljen hun brukte har roet ned hodebunnen eller er det tilfeldig? Anonymkode: f5534...1e8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 Klart det, slik som med ansiktet. Er huden tørr så kompenserer den med å produsere mer talg slik at man opplever det som fet. Forsøk å finne en mild sjampo samt en god balsam som ikke gjør håret tungt av å ha den i hodebunn, uten silikon. Jeg liker å kjøpe sånt fra helsekosten faktisk, da de ofte har produkter fri for sls og silikon, noe min hodebunn ikke tåler. Bruk så en rensesjampo 2 ganger i mnd for å fjerne bildups. Så kanskje du kan få stabilisert hodebunn din litt 🙂 Anonymkode: b20df...5e4 1
ElisabethS65 Skrevet 11. november 2022 #3 Skrevet 11. november 2022 Riktig det som blir sagt over- tørrere hodebunn fører til mer produksjon av olje for å fukte den 👍🏼
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå