Jj268 Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Hei, jeg skulle gjerne bestilt en pakke fra dh gate, men jeg flytter ikke før om litt over en uke så har ikke planer om å melde flytting enda. Vet at pakken vil ta litt tid før den kommer, men holder det å skrive inn nye adressen så ser de det på postkassen eller må jeg være folke reg der? Vil bare vite om jeg kan motta pakker på nye adressen ved at jeg kun står på postkassen, men selve adressen min er ikke der.
Gjest Lillefinger Skrevet 20. oktober 2022 #2 Skrevet 20. oktober 2022 1)Bestill den til din nåværende adresse, og deretter bestill ettersending av post hos posten når du endrer adressen din. Posten leverer dit du har registrert adressen din hos dem, uavhengig av folkeregistert adresse. Du må selv melde adresseforandring hos posten i tilegg til flyttemelding hos folkeregister. Å bare henge opp en postkasse holder ikke.. 2)Eventuelt bestill pakken med poste restante adresse, så får du den akkurat dit du vil uavhengig av registrert adresse hos posten.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Skrevet 20. oktober 2022 Jeg har bestilt pakker med adresse andre steder mange ganger. Skriver bare navnet mitt øverst og c/o personen som bor på adressen. Så velger jeg utlevering i butikk, slik at man får en hentemelding på mobilen. Funker iallefall for Zalando, Boozt etc. Anonymkode: 54809...30d
Gjest Lillefinger Skrevet 20. oktober 2022 #5 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har bestilt pakker med adresse andre steder mange ganger. Skriver bare navnet mitt øverst og c/o personen som bor på adressen. Så velger jeg utlevering i butikk, slik at man får en hentemelding på mobilen. Funker iallefall for Zalando, Boozt etc. Anonymkode: 54809...30d Ja, men da låner du en annens adresse. Dette er også et alternativ, men forutsetter at du har en annens adresse.
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 20. oktober 2022 #6 Skrevet 20. oktober 2022 Velg henting på utleveringssted.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #7 Skrevet 20. oktober 2022 Lillefinger skrev (39 minutter siden): Ja, men da låner du en annens adresse. Dette er også et alternativ, men forutsetter at du har en annens adresse. Massevis av studenter som er folkeregisteret hjemme hos mamma og pappa også. De får jo pakker levert til studiested, så lenge avsender ikke insisterer på å sende til folkeregisteret adresse. Anonymkode: 54809...30d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå