Gå til innhold

Hva er greia med pupper og menn som motorboater dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en vanlig greie? Er ikke det jævlig harry? Hvordan reagerer dere? Opplevde det for første gang nylig og måtte holde meg fra å ikke le og visste ikke hvordan jeg skulle reagere så jeg bare stønnet i stedet (som om DET skulle være digg for meg!) men det var jo bare rart hele greia 😆

Anonymkode: bd7b8...3b9

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Motorboater?

Anonymkode: 14daf...487

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er det en vanlig greie? Er ikke det jævlig harry? Hvordan reagerer dere? Opplevde det for første gang nylig og måtte holde meg fra å ikke le og visste ikke hvordan jeg skulle reagere så jeg bare stønnet i stedet (som om DET skulle være digg for meg!) men det var jo bare rart hele greia 😆

Gøy å lage lyd da😅 ..det samme kan jo gjøres mot musa🙈

• Liker 1
Skrevet

Ikke sikkert han tenkte det skulle være deilig for deg. Han syns sikkert bare det er gøy. Min mann eeeeeeeeelsker pupper og gjør hva som helst med de, han er bare megahappy for å være nær dem. 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 7c521...c33

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke sikkert han tenkte det skulle være deilig for deg. Han syns sikkert bare det er gøy. Min mann eeeeeeeeelsker pupper og gjør hva som helst med de, han er bare megahappy for å være nær dem. 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 7c521...c33

Som å høre beskrivelsen på min mann 😄

Skrevet

Hvordan motorboater man pupper?

Anonymkode: 8f801...630

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Aldri hørt om...  tenner meg mere å bruke tau.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Motorboater?

Anonymkode: 14daf...487

Bamseklemmer skrev (10 timer siden):

Gøy å lage lyd da😅 ..det samme kan jo gjøres mot musa🙈

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan motorboater man pupper?

Anonymkode: 8f801...630

Det har ikke noe med lyd å gjøre men en handling hvor mannen setter hodet sitt mellom damens bryster og rister hodet frem og tilbake mellom puppene 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det har ikke noe med lyd å gjøre men en handling hvor mannen setter hodet sitt mellom damens bryster og rister hodet frem og tilbake mellom puppene 

Dette er jo en baby.. "voksne" men hermer etter lyden av en racerbåt😅 brooom brrrrr brrr brrrrrr.. Forresten man kan godt være voksen, men det er bare litt humor bak motorboatingen..

Skrevet
Bamseklemmer skrev (10 minutter siden):

Dette er jo en baby.. "voksne" men hermer etter lyden av en racerbåt😅 brooom brrrrr brrr brrrrrr.. Forresten man kan godt være voksen, men det er bare litt humor bak motorboatingen..

🤦‍♀️ Ja jeg vet at det er en baby i videoen men var ikke interessert i å lete etter seksuelle klipp med voksne menn. Det er handlingen her jeg snakker om. Om lyden av en motorbåt hadde skjedd i tillegg så hadde det vært så turnoff at jeg hadde sendt han på dør så opplevde heldigvis ikke det. Dette skjedde meg under forspill som skulle være sexy og ikke som et humorinnslag på Roskilde festivalen av en full og tøysete fyr fra naboteltet som ville gjøre noe umodent og harry 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Motorboater

Aldri hørt om..

Skriv på norsk her, værsåsnill 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

🤦‍♀️ Ja jeg vet at det er en baby i videoen men var ikke interessert i å lete etter seksuelle klipp med voksne menn. Det er handlingen her jeg snakker om. Om lyden av en motorbåt hadde skjedd i tillegg så hadde det vært så turnoff at jeg hadde sendt han på dør så opplevde heldigvis ikke det. Dette skjedde meg under forspill som skulle være sexy og ikke som et humorinnslag på Roskilde festivalen av en full og tøysete fyr fra naboteltet som ville gjøre noe umodent og harry 

Hvorfor legger du dette ut på seksualitet da? Det hjelper mye å ha humor på festivaler da.. klok av skade

Skrevet
Bamseklemmer skrev (15 minutter siden):

Hvorfor legger du dette ut på seksualitet da? Det hjelper mye å ha humor på festivaler da.. klok av skade

Sliter du med å lese? Les én gang til. Dette skjedde meg når jeg hadde sex sist gang. Derfor er tråden lagt under seksualitet. Jeg trodde det var noe bare harry menn gjorde på festival på tull og ikke under faktisk sex som noe som skulle være sexy!

Tror jeg får spesifisere at bare kvinner trenger å svare på hvor ofte de opplever dette i seksuell setting og hvordan de reagerer på det, og ikke menn siden det ikke er dere som opplever å bli gjort dette på. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
30 minutter siden, lsklars said:

Motorboater

Aldri hørt om..

Skriv på norsk her, værsåsnill 

Motor båting?

Anonymkode: dbb93...e3d

Skrevet

Anonymkode: e75a2...7e0

Skrevet

Har opplevd det samme. Ikke kult å føle seg som den eneste «voksne», blir litt sånn: skal jeg oppdra deg eller hva er det du ikke skjønner? 

Anonymkode: f51e6...fd0

• Liker 2
Skrevet

Helt greit det da, litt morsomt. Ville vært rart om det ble gjort midt under en intens økt, men litt tøys ellers er bare fint. Mannen har ikke for vane å gjøre det, men vi tøyser og leker med hverandres kropper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...