Gå til innhold

Liker dere kvinner å ha en slave?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er "dere kvinner"? Noen kvinner liker det, mange ikke.

Anonymkode: e85f1...b82

• Liker 2
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 84e7d...07c

• Liker 1
Skrevet

Mener du som en dom-sub greie? Ja har hatt noen sånne og så lenge de betaler regningene mine så er det moro det å ha en husslave og til andre anledninger 

Anonymkode: 8f924...f80

• Liker 1
Skrevet

En slave er ikke akkurat noe jeg streber etter.

Anonymkode: 0c1de...86e

• Liker 1
Skrevet

Slave er for drøyt ord. Kvinner vil nok gjerne ha en medhjelper, en som er positiv og støttende. En mann som har forståelse for hennes ønsker, og imøtekommende for hennes behov, er nok noe de fleste ville sagt ja til. Enten det innebærer hjelp til husarbeid, betale regninger, eller at fruen av og til kan ha sex med andre dersom hun møter noen av interesse. Men jeg tror ikke de fleste synes det er så digg med en som alltid er en slave, en fyr som er krypende og selvutslettende. Positiv innstilling er nok det kvinner flest ønsker. Positiv innstilling til deres behov. 

Anonymkode: adb84...2db

• Liker 1
Skrevet
Rollo1987 skrev (På 19.10.2022 den 23.40):

Liker dere kvinner å ha en slave?

Sexslave? Grøss nei.

Men hadde vært åpen for en slave som kunne massere meg (på aldeles platonisk vis), gjøre alt husarbeidet, bære ting for meg, og generelt alt jeg ikke har lyst til selv. Sånn ut over at slaveri er veldig slemt da.

Tror jeg heller vil ha et par fulltids-tjenere, som får betalt. Av noen andre enn meg. Men sex med noe sånt, nei, får avsmak vare av tanken.

Anonymkode: 16366...0a4

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg gjør ikke.. Tanken gjør meg uvell 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Sexslave? Grøss nei.

Men hadde vært åpen for en slave som kunne massere meg (på aldeles platonisk vis), gjøre alt husarbeidet, bære ting for meg, og generelt alt jeg ikke har lyst til selv. Sånn ut over at slaveri er veldig slemt da.

Tror jeg heller vil ha et par fulltids-tjenere, som får betalt. Av noen andre enn meg. Men sex med noe sånt, nei, får avsmak vare av tanken.

Anonymkode: 16366...0a4

Hvordan massasje da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...