AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Hvem er "dere kvinner"? Noen kvinner liker det, mange ikke. Anonymkode: e85f1...b82 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #4 Skrevet 19. oktober 2022 Mener du som en dom-sub greie? Ja har hatt noen sånne og så lenge de betaler regningene mine så er det moro det å ha en husslave og til andre anledninger Anonymkode: 8f924...f80 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #5 Skrevet 19. oktober 2022 En slave er ikke akkurat noe jeg streber etter. Anonymkode: 0c1de...86e 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #6 Skrevet 21. oktober 2022 Slave er for drøyt ord. Kvinner vil nok gjerne ha en medhjelper, en som er positiv og støttende. En mann som har forståelse for hennes ønsker, og imøtekommende for hennes behov, er nok noe de fleste ville sagt ja til. Enten det innebærer hjelp til husarbeid, betale regninger, eller at fruen av og til kan ha sex med andre dersom hun møter noen av interesse. Men jeg tror ikke de fleste synes det er så digg med en som alltid er en slave, en fyr som er krypende og selvutslettende. Positiv innstilling er nok det kvinner flest ønsker. Positiv innstilling til deres behov. Anonymkode: adb84...2db 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #7 Skrevet 21. oktober 2022 Rollo1987 skrev (På 19.10.2022 den 23.40): Liker dere kvinner å ha en slave? Sexslave? Grøss nei. Men hadde vært åpen for en slave som kunne massere meg (på aldeles platonisk vis), gjøre alt husarbeidet, bære ting for meg, og generelt alt jeg ikke har lyst til selv. Sånn ut over at slaveri er veldig slemt da. Tror jeg heller vil ha et par fulltids-tjenere, som får betalt. Av noen andre enn meg. Men sex med noe sånt, nei, får avsmak vare av tanken. Anonymkode: 16366...0a4 1
Rollo1987 Skrevet 22. oktober 2022 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Sexslave? Grøss nei. Men hadde vært åpen for en slave som kunne massere meg (på aldeles platonisk vis), gjøre alt husarbeidet, bære ting for meg, og generelt alt jeg ikke har lyst til selv. Sånn ut over at slaveri er veldig slemt da. Tror jeg heller vil ha et par fulltids-tjenere, som får betalt. Av noen andre enn meg. Men sex med noe sånt, nei, får avsmak vare av tanken. Anonymkode: 16366...0a4 Hvordan massasje da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå