AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Hei! Var deres rier de samme med alle barna? Jeg har to barn fra før og er ved termin med tredje nå. Riene på de to første var like, de satt i korsrygg og lår. Nå har jeg sammentrekninger ca hvert tiende minutt, men det sitter kun i magen, så er så usikker på om det er rier? Magen blir stram, og jeg må puste meg gjennom de og de varer i ca 1-1,5 minutt. Anonymkode: f91c7...d17
hopeful Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Tenker at du ringer føden, så avgjør de om du er i fødsel eller ikke. Men jeg husker godt riene med 1, men de satt kun i korsryggen. Så med nummer 2, når jeg fikk store smerter i mage/rygg så skjønte jeg det måtte være rier. Bare at det var noen uker for tidlig. Når jeg kom på føden for en sjekk, så var det bare modningsrier. Jeg var vell på føden 5 ganger med modningsrier som var like, og like vonde som rett før pressriene med begge to, de siste 5 ukene før fødselen starta. Og de riene når fødselen faktisk starta, var identiske med de modningsriene jeg hadde de ukene i forveien. Men riene med nummer og 2 var ikke helt like, nummer 1 satt kun i korsryggen, og pressriene var smertefrie (frem til baby sto i åpningen). Mens riene med nummer 2 var i ryggen og magen som et belte rundt hele. Samt at pressriene var vonde rier, samtidig som pressfølelsen. Så rier kan føles ulike fra gang til gang ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå