Gå til innhold

Mye magefett - hva slags kosthold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en greie for overvektige damer. Og mens mange menn definerer seg selv som "butt guy" eller "boobs guy" er jeg en "belly guy". Ingenting tenner meg så mye som store mager. Ikke fortell meg at det er helseskadelig eller unormalt. Det er ikke det som er tema nå.

Jeg vil vite om det er et spesielt kosthold som gjør mager større enn andre. Er det for mye karbohydrater eller er det for mye sukker? Eventuelt begge deler? Eller noe annet som gjør at noen får veldig stor mage som bildet nedenfor viser?

3.jpg

Anonymkode: b9e6d...16e

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

genetikk og for høyt energi inntak

Anonymkode: 208b3...88f

• Liker 2
Skrevet

Det er genetikken som forteller deg hvordan fettet fordeler seg ved farlig fedme. 

Anonymkode: 3da52...698

• Liker 1
Skrevet

hvorfor ønsker du å vite hvilket kosthold o.l som gir sykelig fedme/store mager? Skal du fore opp og ødelegge en stakkars kvinne?

Anonymkode: 05729...7fa

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

hvorfor ønsker du å vite hvilket kosthold o.l som gir sykelig fedme/store mager? Skal du fore opp og ødelegge en stakkars kvinne?

Selvsagt skal han det 🤮

Anonymkode: 1c245...ac7

• Liker 2
Skrevet

Sukker og karbohydrater er samme greiene. Men er nok som noen over her sier. Genetikk og kanskje hvor godt trent hun har vært spiller inn. Mye magefett forsvinner ved å styrke kjernemuskulatur.

Jeg har forøvrig akkurat samme magen som på bildene i hi.

Anonymkode: 72269...025

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ville vel bare vite om det er spesielt kosthold som gjør det. Jeg er ikke en feeder. Jeg liker damer som er store allerede. Ser ingen vits å "fore" de opp. Jeg liker store mager. Ikke noe med å gjøre en slank kvinne stor eller en stor dame større.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høres deilig ut.

Skrevet

Sukker og karbohydrater er samme greiene. Men er nok som noen over her sier. Genetikk og kanskje hvor godt trent hun har vært spiller inn. Mye magefett forsvinner ved å styrke kjernemuskulatur.

Nei. 
kan kan ikke punktslanke seg.

Anonymkode: 78795...b21

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har en greie for overvektige damer. Og mens mange menn definerer seg selv som "butt guy" eller "boobs guy" er jeg en "belly guy". Ingenting tenner meg så mye som store mager. Ikke fortell meg at det er helseskadelig eller unormalt. Det er ikke det som er tema nå.

Jeg vil vite om det er et spesielt kosthold som gjør mager større enn andre. Er det for mye karbohydrater eller er det for mye sukker? Eventuelt begge deler? Eller noe annet som gjør at noen får veldig stor mage som bildet nedenfor viser?

3.jpg

Ekte kjærlighet, der altså. 

Anonymkode: c212d...85d

Skrevet

0% magefett forsvinner ved å styrke kjernemuskulaturen. 

Jeg ville nok sett ut som de der om jeg ble såpass stor. Og det er 100% basert på genetikk. 

Men ønsker jeg være veldig stor eller veldig smal? Nei.

Ønsker jeg utsettes for voldsutøvelse av en galning? HELL NO. 

Anonymkode: 9d0bf...79e

• Liker 1
Skrevet

Det er nok mest genetikk, tror jeg og har jeg lest, som avgjør hvor det legger seg.

Anonymkode: 33af6...dfe

Skrevet

Skaff deg heller en feit robotdukke enn å fore opp ei intetanende kvinne.

Anonymkode: 878f7...374

• Liker 2
Skrevet

Veltrent mann som digger kvinner med stor, myk mage her 👌

Anonymkode: 7f7cb...243

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men ønsker jeg være veldig stor eller veldig smal? Nei.

Ønsker jeg utsettes for voldsutøvelse av en galning? HELL NO. 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ekte kjærlighet, der altså. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skaff deg heller en feit robotdukke enn å fore opp ei intetanende kvinne.

Jeg liker store damer. Er det forbudt? Det er ikke snakk om å feite opp noen. Er det verre enn å like veldig trente damer? Eller lave kvinner? Eller høye? Eller ha en preferanse for brunetter?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg liker store damer. Er det forbudt? Det er ikke snakk om å feite opp noen. Er det verre enn å like veldig trente damer? Eller lave kvinner? Eller høye? Eller ha en preferanse for brunetter?

Ingenting i veien med preferanser, vi liker det vi liker. Men du ville vite hva slike damer spiser, og det burde jo ikke spille noen rolle for deg når du ikke er en "feeder"?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sånn mage, har PCOS som gjør sitt for å spolere vektnedgang etter tette svangerskap, men jobber med saken :)

Anonymkode: 49804...c11

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig er det "verre". De bildene du viser er ikke litt mage det er helseskadelig fedme. Det er like ille som om du ville sagt du bare blir tiltrukket av anorektiske kvinner. 

Men til spørsmålet ditt - for å få en sykelig overvektig kropp så er det veldig ofte alvorlig overspisingslidelse som ligger bak. Det handler ikke om å kose seg med for mye sukker, det handler om å bruke mat for å regulere følelser eller deale med traumer. De som sliter med dette trenger ikke en mann som seksualiserer fedmen, de trenger hjelp. 

Husk at det du fetisjerer er sykdom. 

Anonymkode: 2e827...e50

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.10.2022 den 23.17):

3.jpg

Jeg er glad i stor mage jeg også jeg spiser på kvelder og brød og genetikk fina ikke noe mer sexy en stor mage☺️

Anonymkode: d3e6f...01c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.10.2022 den 23.17):

Det har ikke noe å gjøre med hva slags mat man spiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...