AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Del Skrevet 19. oktober 2022 Skulle så gjerne hatt noe sminke fra Tarte men med nettbestilling fra utlandet koster det 300 kr ekstra! Er det noe sted i Oslo man får kjøpt Tarte produkter? Anonymkode: 51fec...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 20. oktober 2022 #2 Del Skrevet 20. oktober 2022 Du kan handle på sephora.se, når du kommer inn på siden får du beskjed om at de ser at du kommer fra Norge og at de kan sende til din norske adresse. Er ikke dyr frakt såvidt jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #3 Del Skrevet 21. oktober 2022 Mayah skrev (19 timer siden): Du kan handle på sephora.se, når du kommer inn på siden får du beskjed om at de ser at du kommer fra Norge og at de kan sende til din norske adresse. Er ikke dyr frakt såvidt jeg husker. For lipglossen jeg vil ha så blir det over 500 kr inkl frakt selvom lipglossen koster 200... (som egentlig er mye i utgangspunktet syns jeg så 500 kr for en lipgloss DET gjør jeg ikke) Anonymkode: 51fec...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #4 Del Skrevet 21. oktober 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: For lipglossen jeg vil ha så blir det over 500 kr inkl frakt selvom lipglossen koster 200... (som egentlig er mye i utgangspunktet syns jeg så 500 kr for en lipgloss DET gjør jeg ikke) Anonymkode: 51fec...071 Hvor? Det koster 59 kr i frakt fra svenske Sephora. Anonymkode: 51deb...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå