AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Story is, vært sammen i 15 år. Vi er voksne mennesker som har hatt en deilig, flott og rikt sexliv. Involvert flere og gjort spennende ting. Men de siste Årene har han blitt mer og mer submissiv. Ønsker at jeg skal være dominant og disiplinerende for han, det er det eneste han vil og han sier han trenger det så mye. Men, jeg syns ikke det er så spennende. Og ikke særlig tennende heller. Og han er mye mer «på»enn jeg ønsker, om jeg skulle vært hans dom. Det er mest HAN som styrer hva han ønsker - altså doming from the bottom. Problemet er jo åpenbart at jeg burde si dette til han i klartekst men han blir så utrolig såret og lei seg at det er helt umulig. Så hvordan i alle dager kan jeg formidle at jeg ønsker det annerledes? Trenger tips! Anonymkode: 741cc...703 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Du kan si at hvis han virkelig ønsker å være underdanig og tjene deg, så bør det faktisk være dine behov som står i sentrum - og DU som bestemmer hvordan ting skal være. Feks: la oss si du ønsker en mann som tar deg hardt. En mann som gjør som du vil, som lager middag, rydder huset og oppvarter deg seksuelt etterpå akkurat slik du har lyst til, enten det er at han masserer deg, slikker deg eller er røff med deg. Kanskje du kan klare å like dominans dersom du får muligheten til å dominere på din helt egen måte. Hvem har sagt det må innebære pisking av ham? Eller disiplinering? Eller binding? Eller andre bdsm-sessions?? Eller at du skal hersje og bestemme hele tiden? Kanskje du bare har lyst til å bli behandlet bra, bli tilbedt og forkjæles litt? Kanskje du ønsker at han skal være aktiv seksuelt, mens du bare ligger der og tar i mot? Hans aktivitet kan tolkes som en service eller tilbedelse av deg. Eller kanskje du ønsker noe helt annet? Det er ditt valg. Forhåpentligvis 😅 Anonymkode: b2ee9...880 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Skrevet 20. oktober 2022 Dere bør nok begge være innstilt på dette. Dere må snakke sammen om hva dere forventer, og hvilke praktiske konsekvenser det gir, for begge to. Du kan ikke være dominant for han, det går ikke særlig bra. Du må finne egne fordeler for at du skal bli motivert og inspirert til å være dominant. Alle kan til en viss grad lære å bli dominant gjennom å innføre ritualer og regler i hverdagen. Men dersom du er milevis unna må du bare si det som det er, at du har ingen interesse av å gå denne veien. Dersom du er villig til å lære deg å bli dominant må dere diskutere grundig hele konseptet, hvor han forteller deg hva som for han gir deg dominans. Som sagt, dersom du finner noen fordeler i noe av dette, er det en god start å bygge videre på. Dominans kan utvikles over tid. Anonymkode: ac5fa...af9
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #4 Skrevet 20. oktober 2022 Hvorfor ikke legge hele den dom/sub greia på hylla🤷🏼♀️ Høres bare fryktelig kompliserende ut. Har dere lyst på sex, så ha nå sex. Slutt å rør det til med regler, roller og formler for hvordan det liksom må være. Anonymkode: 20208...370
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #5 Skrevet 20. oktober 2022 Dere har involvert flere tidligere. Hvorfor ikke la han finne seg ei som kan dominere han. Så kan dere ha det dere ønsker sammen. ❤️ Anonymkode: 7ed08...77f
Trolltunge Skrevet 20. oktober 2022 #6 Skrevet 20. oktober 2022 Han er temmelig klar i sin dialog om hva han ønsker og trenger, så du må selvfølgelig være det samme, ellers er problemet deg og din kommunikasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #7 Skrevet 20. oktober 2022 Når en av partene i et forhold begynner å bevege seg i stadig mer pervers retning, er det nok ofte et tegn på at det gå mot slutten. Dette har ingetting å gjøre med at denne fyren «trenger» å bli slått eller bundet, men snarere med at han må ha stadig sterkere stimuli for å kunne tenne seksuelt på partner. Det blir litt som med rusmisbruk. Anonymkode: 97291...c33
Cuckold Skrevet 20. oktober 2022 #8 Skrevet 20. oktober 2022 16 hours ago, AnonymBruker said: Du kan si at hvis han virkelig ønsker å være underdanig og tjene deg, så bør det faktisk være dine behov som står i sentrum - og DU som bestemmer hvordan ting skal være. Feks: la oss si du ønsker en mann som tar deg hardt. En mann som gjør som du vil, som lager middag, rydder huset og oppvarter deg seksuelt etterpå akkurat slik du har lyst til, enten det er at han masserer deg, slikker deg eller er røff med deg. Kanskje du kan klare å like dominans dersom du får muligheten til å dominere på din helt egen måte. Hvem har sagt det må innebære pisking av ham? Eller disiplinering? Eller binding? Eller andre bdsm-sessions?? Eller at du skal hersje og bestemme hele tiden? Kanskje du bare har lyst til å bli behandlet bra, bli tilbedt og forkjæles litt? Kanskje du ønsker at han skal være aktiv seksuelt, mens du bare ligger der og tar i mot? Hans aktivitet kan tolkes som en service eller tilbedelse av deg. Eller kanskje du ønsker noe helt annet? Det er ditt valg. Forhåpentligvis 😅 Anonymkode: b2ee9...880 Synes dette var et knakende godt innlegg. Nesten alt kan bli kjedelig om det oppleves som en plikt, i dette tilfellet kan du ta ham på alvor og si du kan tenke deg at han inngår i en mer tjenende og underdanig rolle, men da på dine premisser. I ethvert hjem vil det være en del husarbeid og andre sysler som bare må gjøres, har du en mann som tenner på å være underdanig er det mye mulig han både vil godta og trives med å ta mer enn sin del, kanskje alt. Og mange synes jo også det kan være fint å få massasje, oppvartning og få kos og nærhet akkurat når man vil det.
Fioljenta Skrevet 20. oktober 2022 #9 Skrevet 20. oktober 2022 Ok, så han vil at du skal bestemme. Det gir jo noen muligheter. Nå vet jeg ikke hva du ønsker eller hvor sub han ønsker å være, men hvis du for eksempel vil at han skal være skikkelig grådig og ta for seg, da kan du jo bestemme at i kveld skal det være sånn. Gi ham beskjed om nøyaktig hva du vil han skal gjøre og at han må gjøre det så gjennomført at du blir overbevist. Og hvis du ikke blir overbevist nok, så får han en eller annen form for straff (f.eks. ingen utløsning på tre dager). Som sub, ønsker man å gjøre alt man kan for å please sin kjære. Jeg tipper han vil like det hvis han får oppdrag fra deg. Som andre skriver: Du må være tydelig på hva du vil ha og trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå