AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Tok hastekeisersnitt for 5 dager siden og syns jeg var blitt bedre og gikk fint rundt så lenge jeg gikk rolig. Nå i kveld er det blitt vondt igjen og stikker og svir hvis jeg beveger meg for mye. Er dette vanlig at det varier litt sånn? Anonymkode: 70ad3...8d8
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Du har gjennomgått en massiv operasjon hvor det har blitt skåret gjennom muskler i mange lag - jeg hadde vondt i flere uker, spesielt når det begynte å gro. Anonymkode: 7fa3b...2b4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tok hastekeisersnitt for 5 dager siden og syns jeg var blitt bedre og gikk fint rundt så lenge jeg gikk rolig. Nå i kveld er det blitt vondt igjen og stikker og svir hvis jeg beveger meg for mye. Er dette vanlig at det varier litt sånn? Anonymkode: 70ad3...8d8 Ja. Jeg hadde vondt i mange mnd… Anonymkode: b051e...3fb
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #4 Skrevet 19. oktober 2022 Jeg hadde vondt leeeeenge ved hastekeisersnitt. Lenge! De har rive opp huden, muskulatur osv. Belag deg på flere yker med vondt. Men det går fort! Du har en liten å ta deg av. Tiden kommer til å fly. Husk å ta det rolig, luft såret. Lykke til! Anonymkode: 2fd89...693
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #5 Skrevet 20. oktober 2022 Vær litt obs på smertene. Jeg ble gradevis værre og gikk lenge med veldig vondt. Det viste seg å være infeksjon.. Anonymkode: ae43a...4b2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #6 Skrevet 20. oktober 2022 Jeg tok smertestillende i 2 uker etter hastesnittet. Ingen grunn til å ha det vondt. Så ble det litt mer smertefullt etter 3 uker før det sakte men sikkert ble bedre og bedre Kjente det også godt de dagene jeg gjorde litt mer husarbeid og lignende, eller det var ekstra mange ganger inn og ut av sengen. Det å henge opp klær var skikkelig tøft for ryggen, og endte med smerter på kvelden. Anonymkode: 3ea08...699
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #7 Skrevet 20. oktober 2022 Det tok mange uker for meg. Brukte vel smertestillende i rundt 2 uker. Nå 9,5 uke etterpå så føler jeg meg helt fin. Bare litt øm og nummen rundt operasjonssåret. Anonymkode: ccaa2...08b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #8 Skrevet 20. oktober 2022 Jeg tok keisersnitt for 11 dager siden. Smertene var egentlig over da jeg dro hjem fra sykehuset to dager senere. Tok paracet hjemme i 5 dager, mest for forebygging av smerter, men det ble bare unødvendig. Det var ikke hastekeisersnitt da, så mulig det er annerledes? Anonymkode: 430f8...ea4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå