AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Samboeren min er utro, men jeg har ingen håndfaste bevis til å vippe han av pinnen. Jeg vil ikke være den som forlater samboer og barn (har kun ett barn sammen og jeg har ett fra tidligere forhold) uten god grunn som den stygge ulven når det er han som er utro. Håper elskerinnen sender meg en melding. Jeg vil ha utroskapen bekreftet og vite sannheten. Jeg vet hvem han er utro med og vi kjenner til hverandre (samme omgangskrets), men kan ikke sende henne spørsmål om utroskapen i fare for benektelse. Han benekter og sier at jeg er hans store kjærlighet. Hvordan går jeg frem? Anonymkode: 090b7...b9c 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Møt opp på døra hennes og snakk rolig, fortell hva du ønsker. Si at du vil at hun skal sende bevis slik at du kan forlate han. Anonymkode: efd1a...fe6 1
Mona123 Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 Altså, hva får deg i utgangspunktet til å tenke at samboer er utro? Du har mest sannsynligvis funnet nok av beviser. Som regel stemmer magefølelsen. 2 1
Rosakatt Skrevet 19. oktober 2022 #4 Skrevet 19. oktober 2022 Men du blir da ikke omtalt som slem, om du forlater en som er utro mot deg. Å om det så skjer, hvor lite forståelse har den personen for deg å din velvære? 😔 Du må nok bare kjenne etter hvordan du ønsker at framtiden blir, å ta det fra dær ❤️ Livet er for kort til å kaste bort det på hans tull, om han er utro 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #5 Skrevet 19. oktober 2022 Du vet jo at han er utro. Det er nok bevis. Han hadde nektet og rodd seg vekk om du så tok han på fersken. Du er under manipulasjon Anonymkode: 128cf...6d9
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #6 Skrevet 19. oktober 2022 Takk for svar. Å møte opp på døra hennes er noe jeg har vurdert, men da er det fort gjort å bli sendt rett ut. Vi er ikke så nære venner. Vurderer å gjøre det så enkelt som å ringe henne eller be henne på café for en rolig samtale. Hva ville dere ha foretrukket? Anonymkode: 090b7...b9c
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #7 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for svar. Å møte opp på døra hennes er noe jeg har vurdert, men da er det fort gjort å bli sendt rett ut. Vi er ikke så nære venner. Vurderer å gjøre det så enkelt som å ringe henne eller be henne på café for en rolig samtale. Hva ville dere ha foretrukket? Anonymkode: 090b7...b9c Ringe henne og si at du bare har et kjapt spørsmål og vil be hun om å svare deg ærlig, at du ikke kommer til å si til noen at du har snakket med henne og ikke vil ha noe drama men bare trenger sannheten fordi det gjør deg syk å ikke vite og håper hun kan svare deg som en medsøster. Deretter spørre om hun har en affære med navnet på mannen din. Anonymkode: 128cf...6d9 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #8 Skrevet 19. oktober 2022 Meg som skrev over. Egentlig er det bedre å sende melding enn å ringe. For å ringe blir hun tatt på senga og større sjanse for å svare med fornektelse fordi hun føler seg stilt til veggs, men en melding kan man la synke inn, kjenne på hva man føler om meldingen og vokse en sympati med meldingsavsender og deretter ta et godt gjennomtenkt valg om å svare. Jeg sendte et par damer slik melding med min eks og fikk bare hyggelige svar Anonymkode: 128cf...6d9 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #9 Skrevet 19. oktober 2022 Hvis du virkelig må ha hennes versjon så ville jeg ringt og sagt at kjæresten din har fortalt om utroskapen, og nå vil du gjerne vite hvor lenge det har vart. Si at du ikke er sint på henne, hvis du vil ha svar... Anonymkode: f74ce...02e 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #10 Skrevet 19. oktober 2022 Om du vil avslutte forholdet, så bare gjør det. Du trenger da ikke en elskerinnes ord for å gjøre det… Anonymkode: 3d6ac...986 6 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #11 Skrevet 19. oktober 2022 45 minutter siden, AnonymBruker said: Møt opp på døra hennes og snakk rolig, fortell hva du ønsker. Si at du vil at hun skal sende bevis slik at du kan forlate han. Anonymkode: efd1a...fe6 Er elskerinnen singel, TS? Isåfall ville jeg gått for metoden over her. Hun vil sikkert ha han. Det vil ofte elskerinnen Anonymkode: 1e461...04c
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #12 Skrevet 19. oktober 2022 Gode tips til ettertanke! Bør tenke litt igjennom det og samtidig prøve å formulere en grei melding å sende eller en ok måte å ta det opp på om jeg går for telefonsamtale. Anonymkode: 090b7...b9c
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #13 Skrevet 19. oktober 2022 Ikke send mld. Hun vil kanskje ringe ham og advare ham, og så sletter de bevis begge to. Møt opp hos henne! Anonymkode: 2f882...10a 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #14 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er elskerinnen singel, TS? Isåfall ville jeg gått for metoden over her. Hun vil sikkert ha han. Det vil ofte elskerinnen Anonymkode: 1e461...04c Ja hun er singel. Vil unngå at hun blir "tatt på senga" ved å innvadere hennes privatliv ved å møte opp på døra. Skal dog ikke forkaste det helt, med rett fremtoning bør det i og for seg gå fint. Anonymkode: 090b7...b9c
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #15 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke send mld. Hun vil kanskje ringe ham og advare ham, og så sletter de bevis begge to. Møt opp hos henne! Anonymkode: 2f882...10a Godt poeng! Tar det i betrakning Anonymkode: 090b7...b9c
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #16 Skrevet 19. oktober 2022 Jeg hadde ringt. Fikk melding en gang, men svarte ikke. Jeg vet at dersom hun hadde ringt hadde jeg sagt det som det var. Anonymkode: 93c1b...220
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #17 Skrevet 19. oktober 2022 Har du ikke andre muligheter enn å bruke elskerinnen for å få bevis? Tenk deg om, dere kjenner til hverandre, ergo vet hun at dere er sammen. Hun holder på med han likevel, hva er da sjansen for at hun skal hjelpe deg med å stille han til veggs? Eller er kanskje sjansen større for at hun vil nekte og deretter advare han? Det er en ting om det er en elskerinne som blir løyet til og som ikke kjenner til konen/samboeren, men her vet hun om deg og kjenner mest sannsynlig til deres samliv gjennom felles bekjente. Hun tar mest sannsynlig hans parti og du vil bare bli mer frustrert. Hva med å bare ende forholdet og gå videre uten han? Det er mye sunnere for deg enn å bli i ett forhold med en du ikke lenger stoler på bare for at du ikke skal være den slemme som går.. Anonymkode: 57dbf...116 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #18 Skrevet 19. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hun holder på med han likevel, hva er da sjansen for at hun skal hjelpe deg med å stille han til veggs? Om hun har lyst på han selv... Anonymkode: 1e461...04c
Gjest Karamelis Skrevet 19. oktober 2022 #19 Skrevet 19. oktober 2022 Lukt på kuken hans? Eller boxeren? Lukter det fremmed kjønn? Eller lukter kuken nyvasket når han kommer hjem om kvelden? Jeg er skeptisk til HI når jeg ser hvilken annen tråd det er mye engasjement i.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #20 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke send mld. Hun vil kanskje ringe ham og advare ham, og så sletter de bevis begge to. Møt opp hos henne! Anonymkode: 2f882...10a Det kan skje men ikke om hun eier empati for andre mennesker. Tenker det er større sjanse for at hun blir sint og oppfatter det truende å bli fysisk oppsøkt eller ringt ut fra det blå og derfor nekter. Anonymkode: 128cf...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå