Gå til innhold

Noen tanker om det å være foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å være foreldre er det beste som finnes. Jeg stortrives som mamma til mine små som nå er blitt tenåringer. Vi som foreldre har vært gjennom hele skalaen av følelser og tanker. Alt fra glede, lykke - til bekymringer, utmattelse og frykt. 
Alt går i perioder. 
I kveld legger jeg meg med et smil om munnen. Etter en lang dag på jobb har jeg hatt en fin dag med ungdommen, og jeg har brukt den siste prosenten med energi og alt for de i dag. Noen ganger er det godt for de å få det på sølvfat og bli vartet opp, andre dager må de fikse selv. 
En annen ting jeg vil nevne er at jeg tar av meg hatten for alle alene mødre/ fedre som står i alt alene hver eneste dag, og har alt det økonomiske alene. 
For noen jernkvinner dere er! 
Jeg er gressenke i perioder, så jeg har kjent på å være alene med alt i lengre perioder. Samtidig er vi to om det økonomiske og når han er hjemme. 
Barn kommer uten bruksanvisning og de er så utrolig forskjellig. Vi foreldre skal være stolt av jobben vi gjør og alt vi får til. Se det positive framfor alle utfordringene og bekymringene vi ofte står i. 
dette var dagens tanker fra meg ❤️
Heier på dere alle 

Anonymkode: ecf81...186

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...