AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Bestilte chartertur av Detur. Fikk nå mail om at selskapet er konkurs. Noen som har fått tilbake pengene sine? Betalte heldigvis med kredittkort så har derfor et lite håp 🤞🤞 Anonymkode: 273e7...fb4
Million Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Det skal være trygt å betale med kredittkort, så jeg tror du er reddet der. Har du forsøkt å kontakte kredittkortselskapet ennå og hørt med dem? Detur gikk konkurs for en stund siden, men de har vært dritdårlige på å informere folk. Det er flere uker siden jeg leste om folk som ble "kastet ut" av hotellene sine i syden, og måtte skynde seg til flyplassen for å ta et tidligere fly hjem. Som denne artikkelen skriver om, for eksempel. Den er datert 22/9. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 Million skrev (1 minutt siden): Det skal være trygt å betale med kredittkort, så jeg tror du er reddet der. Har du forsøkt å kontakte kredittkortselskapet ennå og hørt med dem? Detur gikk konkurs for en stund siden, men de har vært dritdårlige på å informere folk. Det er flere uker siden jeg leste om folk som ble "kastet ut" av hotellene sine i syden, og måtte skynde seg til flyplassen for å ta et tidligere fly hjem. Som denne artikkelen skriver om, for eksempel. Den er datert 22/9. Så godt å høre! Er alene med to barn og denne turen har jeg virkelig spart til. Hadde vært første gang utenfor Norge for dem. Ja, jeg har kontaktet kredittkortselskapet. Fikk beskjed om å sende dokumentasjon på at Detur var konkurs. Synes det var meget spesielt! Anonymkode: 273e7...fb4
Million Skrevet 19. oktober 2022 #4 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så godt å høre! Er alene med to barn og denne turen har jeg virkelig spart til. Hadde vært første gang utenfor Norge for dem. Ja, jeg har kontaktet kredittkortselskapet. Fikk beskjed om å sende dokumentasjon på at Detur var konkurs. Synes det var meget spesielt! Anonymkode: 273e7...fb4 Da sender du dem bare linker. Dette vet kredittkortselskapet godt, og kunne googlet seg til selv på minuttet. Så ja, det var rart de ba deg om bevisbyrden for noe så enkelt. En reisearrangør det har stått så mye om i media ber de DEG om dokumentasjon på konkursen? Rart. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå