AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Jeg lurer på hvordan jeg skal ta det opp, og om menn liker å presse seg inn år det er ekstra trangt og litt tørt? Har en sexpartner som har begynt å ta seg dårlig tid med oppvarmingen, som å ta på meg og gå ned på meg. Skjer mye oftere at jeg går ned på han. Jeg liker å gå ned på han for hans nytelse, så det er ikke det. Jeg er veldig tent på han, så det tar ikke lang tid før han begynner å presse seg inn at jeg blir klar, men det ville kjennes bedre om han tok seg litt tid. Jeg tenker også om han har begynt å bli mer egoistisk eller om han bare tror jeg ikke trenger oppvarming. Ja, jeg skal ta det opp med han, men søker litt innspill her først. (Jeg har ikke noe i mot kjappiser, men er ikke det jeg har i tanke her) Anonymkode: c3812...dd8
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Du må bare si fra, han er ikke tankeleser. Si at du ikke er klar og våt nok enda. Anonymkode: 2e4b8...c23 4 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du må bare si fra, han er ikke tankeleser. Si at du ikke er klar og våt nok enda. Anonymkode: 2e4b8...c23 Nei, det er riktig. Er nok kanskje litt redd for å virke krevende og at det kan være ødeleggende. Men du har nok rett i at det er det er veien frem Anonymkode: c3812...dd8
feliek54 Skrevet 19. oktober 2022 #4 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må bare si fra, han er ikke tankeleser. Si at du ikke er klar og våt nok enda. Anonymkode: 2e4b8...c23 ENIG 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #5 Skrevet 19. oktober 2022 Forferdelig egoistisk og respektløst! Ikke noe annet!! Anonymkode: 94682...554 4 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #6 Skrevet 19. oktober 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Forferdelig egoistisk og respektløst! Ikke noe annet!! Anonymkode: 94682...554 Tror du det, ja. Kan ikke være at han blir ivrig og at jeg burde si fra? Anonymkode: c3812...dd8 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #7 Skrevet 19. oktober 2022 Høres litt merkelig ut. Det er mer vanlig for overivrige 16 åringer en blant voksne menn. Hadde aldri giddet Anonymkode: 71465...1e5 2 2
Anonym90059005 Skrevet 19. oktober 2022 #8 Skrevet 19. oktober 2022 Hvis du aldri har sagt noe, så kan vel ikke han tro noe annet enn at alt er i skjønneste orden. 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #9 Skrevet 19. oktober 2022 4 minutter siden, Anonym90059005 said: Hvis du aldri har sagt noe, så kan vel ikke han tro noe annet enn at alt er i skjønneste orden. Han er 40, så han vet damer trenge noe generelt tid generelt, men jeg har litt vanskelig for å bare tenke at han er egoistisk. Sier jeg fra, så vil han nok ta hensyn. Har sagt at jeg liker når han tar på meg og går ned på meg, men ikke sånn direkte at jeg trenger mer tid før penetrering Anonymkode: c3812...dd8
Blåttvann Skrevet 19. oktober 2022 #10 Skrevet 19. oktober 2022 Neste gang kan du spørre om han kan fingre/slikke deg mer først. Bare stopp han og si det. 3 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #11 Skrevet 19. oktober 2022 3 minutter siden, Blåttvann said: Neste gang kan du spørre om han kan fingre/slikke deg mer først. Bare stopp han og si det. Takk for nyttig og konkret forslag. Vil prøve det Anonymkode: c3812...dd8
Blåttvann Skrevet 19. oktober 2022 #12 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for nyttig og konkret forslag. Vil prøve det Anonymkode: c3812...dd8 La oss si han slikker deg, når han reiser seg fordi han tror han er ferdig så er det helt greit å si "åh, bare litt mer, det er så deilig!". Hvis han ikke tar hintet og skal til å legge seg oppå deg kan du være enda mer tydelig, "jeg er ikke helt klar enda". Hvis du venter helt til han har lagt seg oppå deg og skal til å dytte inn penis så føler jeg det er litt seint, ikke FOR sent, men det er større sjanse for at stemningen blir forandret. Men det er fortsatt mulig å si "åh, jeg føler ikke at jeg er helt klar (likevel)". Noe sånt. Mannfolk tåler ofte klar og direkte tale. Noen forstår hint, som at du vil de skal slikke mer. Andre må man være tydeligere med dessverre. Rart han ikke skjønner det selv, men men. 2 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #13 Skrevet 20. oktober 2022 Har en ff jeg treffer for tiden. Vi bruker å snakke litt om hva vi ønsker av hverandre når vi møtes. Jeg svarer som oftest at jeg skal slikkes til orgasme. Etter det er det bare å forsyne seg. Jeg tenker at skal man ha sex med noen, så må man også være så voksen at man kan si ifra. Anonymkode: 325f6...dfd 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #16 Skrevet 20. oktober 2022 9 hours ago, Bamseklemmer said: Fy fasan for en .........! Mener du det seriøst at han er en slask når du skriver det? Meningene her er tydeligvis delte, så bare spør. Anonymkode: c3812...dd8
Bamseklemmer Skrevet 20. oktober 2022 #17 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mener du det seriøst at han er en slask når du skriver det? Meningene her er tydeligvis delte, så bare spør. Anonymkode: c3812...dd8 Jo det er min personlige mening ja.. at menn liker å presse seg inn når det er ekstra trangt og litt tørt Synes du selv det er behagelig? Hvis du bytter ut menn med gutter, så kan jeg skylde på at de ikke vet bedre. For dette at kvinnen skal være kåt og våt nok, er veldig grunnleggende.. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #18 Skrevet 20. oktober 2022 Bamseklemmer skrev (12 timer siden): Fy fasan for en .........! Denne er ikke morsom lenger. Hvis den noengang har vært det. Aldri falt deg inn at det finnes folk som er helt oppegående og smarte, men som grunnet f.eks. håndskade kan ha litt vanskelig for å knytte lisser? Anonymkode: 2b31f...ae1 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #19 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Han er 40, så han vet damer trenge noe generelt tid generelt, men jeg har litt vanskelig for å bare tenke at han er egoistisk. Sier jeg fra, så vil han nok ta hensyn. Har sagt at jeg liker når han tar på meg og går ned på meg, men ikke sånn direkte at jeg trenger mer tid før penetrering Anonymkode: c3812...dd8 Nokså typisk dette vel. Han gjorde seg flid i starten men nå gidder han ikke anstrenge seg lenger. Anonymkode: 1957d...433
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #20 Skrevet 20. oktober 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Nokså typisk dette vel. Han gjorde seg flid i starten men nå gidder han ikke anstrenge seg lenger. Anonymkode: 1957d...433 Ja, jeg føler på det Anonymkode: c3812...dd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå