AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Kanskje ett litt rart spørsmål. Men jeg tenker ofte på ulike scenarioer og jeg tenker at siden jeg har tenkt den tanken kommer det aldri til å skje. Så om jeg f.eks tenker på at jeg møter kongen så tenker jeg at det aldri kommer til å skje fordi jeg har tenkt på det. Slik er det med alle ting for meg. Jeg tenker at mamma havner i en bilulykke, at jeg møter ulike folk som musikere og skuespillere jeg liker, at jeg blir ranet, at huset tar fyr. Men det kommer ikke til å skje fordi jeg har tenkt på det. Hva tenker du? Anonymkode: 9e08b...ec0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Høres veldig ut som OCD/tvangstanker! Veldig verdt å få utredet, da får du god hjelp! Anonymkode: 5300a...2ea 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 Nei, så klart ikke, du vet vel at dine tanker og hendelser i verden ikke har noen årsakssammenheng. Høres ut som du har tvangstanker eller noe lignende. Anonymkode: 3c26b...4e6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #4 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Høres veldig ut som OCD/tvangstanker! Veldig verdt å få utredet, da får du god hjelp! Anonymkode: 5300a...2ea Jeg er alt inne i psykiatrien grunnet andre ting, men har aldri vært snakk om ocd, men jeg har ikke snakket så mye om akkurat dette da, så burde nok gjøre det. Anonymkode: 9e08b...ec0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå