Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en måte å hjelpe folk som sliter i Oslo? Jeg vet at man kan servere julelunsj på julaften for eks. Men jeg tenkte en litt mer hverdagslig kontaktflate mellom oss som har noe og de som ikke har noe.

Jeg er såklart villig til å bidra med klær og mat etc. om det trengs. Men noe fast opplegg hver helg som en ansatt blir litt too much. Jeg skjønner da at det kan bli litt vanskelig.

Takk for alle innspill på forhånd. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan melde deg som frivillig, og da er det opp til deg selv hvor mye du ønsker å delta/bidra. 

Spørs jo hva du ønsker å hjelpe mennesker med. Du kan jo eventuelt sjekke ut frivillig.no. Finnes flere organisasjoner. For eksempel Kirkens Bymisjon, Frivillighetssentraler, Fattighuset, Besøkstjenesten, Frelsesarmeen, Røde Kors, Redd Barna, Kreftforeningen, idrettslag osv.

Anonymkode: 00edc...2e2

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du kan melde deg som frivillig, og da er det opp til deg selv hvor mye du ønsker å delta/bidra. 

Spørs jo hva du ønsker å hjelpe mennesker med. Du kan jo eventuelt sjekke ut frivillig.no. Finnes flere organisasjoner. For eksempel Kirkens Bymisjon, Frivillighetssentraler, Fattighuset, Besøkstjenesten, Frelsesarmeen, Røde Kors, Redd Barna, Kreftforeningen, idrettslag osv.

Anonymkode: 00edc...2e2

For en genial side. Denne skulle jeg oppdaget for flere år siden 

Skrevet

Fin tanke. 

Anonymkode: a1fde...d9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...