AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Altså jeg vet jo at det virker helt upersonlig men jeg er den aller verste av de verste på. Og skrive en hyllest som. Kommer fra kjernen av hjertet. Jeg elsker og glede mennesker. Han har vært for meg i løpet av hele oppveksten min. Har opplevd så mye gøy sammen med han. Trenher bare noen som. Kan skrive noe helt ut av denne verden. Noe som gjør at han faktisk kommer til og grine ❤️ Tusen takk for alle innspill 💕💕💕😊 Anonymkode: e3ec1...020
Gjest ti10 Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Da jeg leste oversikten, trodde jeg du ville ha hjelp til å skrive en tale for å ta skikkelig rotta på ham .... Men det er vanskelig å gi råd når du ikke sier så mye om personen. Det finnes folk som skriver sanger/taler på oppdrag. Hvis du virkelig vil ha en tale som rører ham, krever det nok tettere samarbeid og mer tid og engasjement enn det du får ut fra en tråd her.
Rumle Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 Begynn med å bare skrive opp alt du setter pris på ved ham, gi blaffen i om det høres bra ut eller henger sammen, bare skriv og skriv. Få med konkrete eksempler på hvorfor han betyr så mye fra deg, minner fra barndommen, ting han har gjort for deg som har satt spor i deg, ting han har sagt, morsomme historier osv. Etterpå kan du da kanskje få hjelp til å sette det sammen og strukturere det + kutte bort det som ikke trengs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå