asterix Skrevet 15. september 2023 #21 Del Skrevet 15. september 2023 Mine absolutte favoritter var Sølvpilen og Asterix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 15. september 2023 #22 Del Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 2.40): Pyton. Var og er legendarisk fra start. Anonymkode: 63b59...724 Første nummer av Pyton kom samtidig som jeg begynte på ungdomsskolen, så jeg var midt i målgruppa, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. september 2023 #23 Del Skrevet 15. september 2023 Donald (spesielt Don Rosa-historiene) Tommy og Tigern Pels og poter (verdens søteste tegneserie 😻 Var i Tommy & Tigern og nå er den i Aftenposten på lørdager) Siggen & Piggen 😂 (gjesteserie i Tommy & Tigern som jeg lo meg skakk av) Bamse Tom & Jerry Pusur/Garfield Starlet Tuppen Lillemor Nemi Grimmy Pyton Asterix Billy Ole Brumm Wendy Penny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #24 Del Skrevet 15. september 2023 Conan Anonymkode: 1335a...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. september 2023 #25 Del Skrevet 15. september 2023 jukkapalme skrev (25 minutter siden): Donald (spesielt Don Rosa-historiene) Tommy og Tigern Pels og poter (verdens søteste tegneserie 😻 Var i Tommy & Tigern og nå er den i Aftenposten på lørdager) Siggen & Piggen 😂 (gjesteserie i Tommy & Tigern som jeg lo meg skakk av) Bamse Tom & Jerry Pusur/Garfield Starlet Tuppen Lillemor Nemi Grimmy Pyton Asterix Billy Ole Brumm Wendy Penny Knall liste ❤️ Men du glemte Orson's Farm. Du husker vel den? Den var i Garfield/Pusur bladene og var et av Jim Davis sitt sideprosjekt. Den var hysterisk og nesten morsommere enn Pusur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. september 2023 #26 Del Skrevet 15. september 2023 KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Knall liste ❤️ Men du glemte Orson's Farm. Du husker vel den? Den var i Garfield/Pusur bladene og var et av Jim Davis sitt sideprosjekt. Den var hysterisk og nesten morsommere enn Pusur. Takk 💜 Måtte Google og kjente den igjen med en gang. Den var også kjempemorsom, ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. september 2023 #27 Del Skrevet 15. september 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Takk 💜 Måtte Google og kjente den igjen med en gang. Den var også kjempemorsom, ja 😊 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 15. september 2023 #28 Del Skrevet 15. september 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå