AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Del Skrevet 19. oktober 2022 Hvilke tegneserier leste du under oppveksten? Noen du savner? Noen som ga deg ekstra gode leseopplevelser? Anonymkode: 034ec...95a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 19. oktober 2022 #2 Del Skrevet 19. oktober 2022 🤓 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #3 Del Skrevet 19. oktober 2022 Savner ikke, men har gode minner fra Bamse❤️ Anonymkode: fa8d2...c3c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 19. oktober 2022 #4 Del Skrevet 19. oktober 2022 Jeg leste, og husker, mange. Donald, Garfield, Sølvpilen, Tex Willer, Tarzan, Månebaronen, Supermann, Billy... Etterhvert som jeg ble litt eldre så gikk det mer i Larsons Gale Verden, Nemi, Pondus og Kollektivet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. oktober 2022 #5 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Bamse likte jeg og godt og Donald Duck, og senere Fantomet, Asterix, Lucky Luke og TinTin ❤️ Endret 19. oktober 2022 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 19. oktober 2022 #6 Del Skrevet 19. oktober 2022 Pellefant (vet ikke om den eksisterer lenger), Bamse, Pusur, Donald (spesielt Don Rosa-historiene) Alvefolket, TinTin, Asterix, Spiralis, Sprint of Fantomet. Vet ikke om jeg savner noen av dem spesifikt, men de er jo av nostalgisk verdi, samt noen av dem er fortsatt ganske gøyale. I voksen alder abonnerer jeg på Nemi og Pondus, men jeg savner M (han har begynt såvidt å tegne igjen i Pondus), Eon og et par andre jeg ikke kommer på navnet på. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 19. oktober 2022 #7 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Donald Duck, Tommy og Tigeren, Bamse. Billy, Spiderman, Nemi og Asterix. Endret 19. oktober 2022 av Athena Catalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 19. oktober 2022 #8 Del Skrevet 19. oktober 2022 Asterix, Larsons Gale Verden, Tommy & Tigern, Agent 327, Modesty Blaise, Valhall, Sprint, Billy, Pusur, Donald (Skrue McDucks liv og levnet var et mesterverk!)... Husker jeg pleide å holde til på biblioteket i storefri på ungdomsskolen, leste Viggo og lo så tårene trillet. Hadde også en del av bøkene fra tegneseriebokklubben, der var det mye bra å finne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. oktober 2022 #9 Del Skrevet 19. oktober 2022 Athena Catalina skrev (23 minutter siden): Donald Duck, Tommy og Tigeren, Bamse. Billy, Spiderman, Nemi og Asterix. Åhh hvordan kunne jeg glemme den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #10 Del Skrevet 19. oktober 2022 42 minutter siden, Anoia said: Asterix, Larsons Gale Verden, Tommy & Tigern, Agent 327, Modesty Blaise, Valhall, Sprint, Billy, Pusur, Donald (Skrue McDucks liv og levnet var et mesterverk!)... Husker jeg pleide å holde til på biblioteket i storefri på ungdomsskolen, leste Viggo og lo så tårene trillet. Hadde også en del av bøkene fra tegneseriebokklubben, der var det mye bra å finne. Ja, man får mye for pengene når man kjøper disse bøkene på bruktmarkedet idag; har begge to. Som barn fikk jeg ikke med meg så mye, men både Donald og Asterix var godt likt. Barndommens gleder på dette feltet ble tatt opp igjen etter at jeg ble ferdig med videregående, slik at jeg nå har en liten samling liggende i bokhyllen, og har dessuten laget en tegneserie selv som var rimelig søt å se på og tok opp temaer som rasisme og politisk ukorrrekthet, i tillegg til at en av hovedpersonene konstant røykte og brukte røyksignalene til å kommunisere med, men denne tegneserien ble til slutt lagt i skuffen uten å bli videreført. Et retorisk spørsmål - finnes det overhodet norske barn som ikke har lest Donald-historiene til Carl Barks eller Don Rosa ...? - Brian Anonymkode: 79bd5...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #11 Del Skrevet 8. september 2023 Donald, Tintin, Pondus, Asterix og Obelix, Tommy og Tigeren, Bone. Anonymkode: 09d85...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #12 Del Skrevet 8. september 2023 On 10/19/2022 at 8:26 PM, AnonymBruker said: Et retorisk spørsmål - finnes det overhodet norske barn som ikke har lest Donald-historiene til Carl Barks eller Don Rosa ...? - Brian Anonymkode: 79bd5...f14 I tillegg finnes det noen barn som ikke likte disse historiene til Carl Barks og Don Rosa? Anonymkode: 09d85...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #13 Del Skrevet 8. september 2023 Pyton. Var og er legendarisk fra start. Anonymkode: 63b59...724 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #14 Del Skrevet 8. september 2023 Donald Duck, Bamse, Sølvpilen, Fantomet, Tuppen og Lillemor, Asterix, Skippern, Billy, Tarzan, Hjerterevyen. Var det tegneserie i Starlet også? Pink Panter, Pellefanten. Familien Flint, Ole Brum, Snurre Sprett, Lucky Luke, Hakke Hakkespett. Det med cowboyer, Tex Willer? Pusur kom vel først som Garfield på norsk, gjorde det ikke? Og så var det jo alle de juleheftene som jeg aldri husker navnet på også. Trodde egentlig ikke jeg leste såå mye tegneserier mens jeg vokste opp, men jeg slukte alt jeg kom over av lesestoff, biblioteket hadde ikke nok! Nå er det egentlig bare Asterix og Obelix jeg savner, og kunne godt lest Donald igjen. Pondus er jo av de "nyere", liker spesielt godt Riskhospitalet. Anonymkode: f849e...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #15 Del Skrevet 8. september 2023 Donald Duck (Don Rosa ♥️) Tommy og Tigeren Larsons gale verden Reservatet Grimmy Ronja (gjesteserie i Nemi) Rocky Savner reservatet, Rocky og Ronja. Var ikke så begeistret for Nemi, kjøpte det mest pga Ronja. Har ikke sett noe av henne på mange år. Søkte henne opp nå og ser hun er litt aktiv igjen 😊👍 Anonymkode: 50e0b...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. september 2023 #16 Del Skrevet 9. september 2023 Pyton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #17 Del Skrevet 9. september 2023 Tuppen og Lillemor. Starlet. Hjerterevyen. Anonymkode: 6801f...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #18 Del Skrevet 15. september 2023 Mjau beibi Anonymkode: 3976c...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #19 Del Skrevet 15. september 2023 Smørbukk Anonymkode: bb79a...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #20 Del Skrevet 15. september 2023 Leste mye Pyton da jeg vokste opp siden mamma og pappa kjøpte det. Anonymkode: 0235c...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå