AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Vurderer å kjøpe denne og ha på stua men er usikker på om det gir nok mys utover rommet, noen med samme lampe i stua? https://www.power.no/smarte-hjem/smart-belysning/smarte-lamper-og-spotter/smart-taklamper/philips-hue-being-taklampe-svart-1x27w/p-1198742/store/1161/?gclid=CjwKCAjwwL6aBhBlEiwADycBIP35gHJ17H4UFMeEyr5XqcualMlUjTbmTRPwY6r2HlU-4atfTaVmvhoC30IQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: cbf44...2b9
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Disse lyser opp godt. Har på tre barnerom og de gir mye og bra lys. Tror neppe jeg ville hatt den i stua da. Det kan være fordi jeg forbinder den selv med gang/hall og soverom. Anonymkode: c3b5e...3d3 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Disse lyser opp godt. Har på tre barnerom og de gir mye og bra lys. Tror neppe jeg ville hatt den i stua da. Det kan være fordi jeg forbinder den selv med gang/hall og soverom. Anonymkode: c3b5e...3d3 Hvilken smart taklampe ville du valgt for stua? Anonymkode: cbf44...2b9
agata Skrevet 19. oktober 2022 #4 Skrevet 19. oktober 2022 Hvis du vil ha en lampe du kan styre fra app kan du bare kjøpe pærer fra Philips hue og montere i en hvilken som helst taklampe. Fungerer på samme måte som en smart lampe 👌 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #5 Skrevet 19. oktober 2022 agata skrev (6 minutter siden): Hvis du vil ha en lampe du kan styre fra app kan du bare kjøpe pærer fra Philips hue og montere i en hvilken som helst taklampe. Fungerer på samme måte som en smart lampe 👌 Jeg får dårlig lys av den jeg har nå så derfor vil jeg skifte Anonymkode: cbf44...2b9
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #6 Skrevet 19. oktober 2022 Jeg har sett noen ha den i stua, og den går jo an å dimme, så det blir ikke flombelysning akkurat. Men trenger man godt med arbeidslys så gir den nok det. Synes du den er fin, og passer til stilen i resten av huset, så er det ikke noe i veien å gå for den. Selv om noen velger å ha den i gang/soverom. Hos hos passer den derimot ikke. Og vi har valgt smartpærer i andre typer lamper. Vi er dog selv på jakt etter nye lamper til stue + spisestue nå, og synes ikke det er lett! Anonymkode: 783f0...a36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå