Gå til innhold

Noen med denne taklampen i stua?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse lyser opp godt. Har på tre barnerom og de gir mye og bra lys.

Tror neppe jeg ville hatt den i stua da. Det kan være fordi jeg forbinder den selv med gang/hall og soverom. 

Anonymkode: c3b5e...3d3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Disse lyser opp godt. Har på tre barnerom og de gir mye og bra lys.

Tror neppe jeg ville hatt den i stua da. Det kan være fordi jeg forbinder den selv med gang/hall og soverom. 

Anonymkode: c3b5e...3d3

Hvilken smart taklampe ville du valgt for stua?

Anonymkode: cbf44...2b9

Skrevet

Hvis du vil ha en lampe du kan styre fra app kan du bare kjøpe pærer fra Philips hue og montere i en hvilken som helst taklampe. Fungerer på samme måte som en smart lampe 👌

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
agata skrev (6 minutter siden):

Hvis du vil ha en lampe du kan styre fra app kan du bare kjøpe pærer fra Philips hue og montere i en hvilken som helst taklampe. Fungerer på samme måte som en smart lampe 👌

Jeg får dårlig lys av den jeg har nå så derfor vil jeg skifte

Anonymkode: cbf44...2b9

Skrevet

Jeg har sett noen ha den i stua, og den går jo an å dimme, så det blir ikke flombelysning akkurat. Men trenger man godt med arbeidslys så gir den nok det. 

Synes du den er fin, og passer til stilen i resten av huset, så er det ikke noe i veien å gå for den. Selv om noen velger å ha den i gang/soverom. 

Hos hos passer den derimot ikke. Og vi har valgt smartpærer i andre typer lamper. Vi er dog selv på jakt etter nye lamper til stue + spisestue nå, og synes ikke det er lett! 

Anonymkode: 783f0...a36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...