Gjest SVK Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Om man er på AAPs minstesats for de under 25 år. Kan man da få sosialhjelp om man ikke klarer seg? Fant ut av det. Man kan få sosialhjelp når man er på AAP. Håper alle som trenger de ekstra pengene vet de kan søke. Endret 19. oktober 2022 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Jeg fikk sosialhjelp til å betale en gynekologregning privat mens jeg gikk på Aap så det går 😊 Anonymkode: 903b2...e63
Gjest SVK Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg fikk sosialhjelp til å betale en gynekologregning privat mens jeg gikk på Aap så det går 😊 Anonymkode: 903b2...e63 Tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #4 Skrevet 19. oktober 2022 Ja, det kan du. Sosialtjenesten ser på alle dine inntekter (samt eventuelle oppsparte midler og formue) og utgifter til husleie og strøm, opp mot de veiledende livsoppholdssatsene som er bestemt politisk (og varierer mellom ulike byer). Hvis du ikke har oppsparte midler og ligger i minus, så kan du få sosialhjelp. Anonymkode: b219d...bd8 2
Gjest SVK Skrevet 19. oktober 2022 #5 Skrevet 19. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, det kan du. Sosialtjenesten ser på alle dine inntekter (samt eventuelle oppsparte midler og formue) og utgifter til husleie og strøm, opp mot de veiledende livsoppholdssatsene som er bestemt politisk (og varierer mellom ulike byer). Hvis du ikke har oppsparte midler og ligger i minus, så kan du få sosialhjelp. Anonymkode: b219d...bd8 Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå