AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Sexlivet vårt har død ut. I starten var det litt spennende men nå vil jeg ikke ha sex med han mer i det hele tatt. Jeg sugde han for noen timer siden trodde vi skulle ha sex siden det egt var det han spurte om. Etterpå spør han om jeg kan suge, og når jeg er ferdig, så får jeg beskjed om hva jeg skal lage til middag. Jeg har ikke hatt sex på to mnd nesten, og har en samboer. Vi har ikke barn eller noe. Har tatt praten med han flere ganger men han er ikke interessert i og gjøre noe med det Anonymkode: 0be4b...832
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Høres ut som en varm og kjærlig fyr. Jeg skal ikke nevne KG-refrenget. Men anbefaler deg å lese: https://www.amazon.com/Women-Desire-Beyond-Wanting-Wanted/dp/060960371X Anonymkode: 7e65e...d2d
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 Aksepter det eller gå, det er de alternativer du har. Anonymkode: e9d9a...62c
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #4 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Har tatt praten med han flere ganger men han er ikke interessert i og gjøre noe med det Anonymkode: 0be4b...832 Så han driter i deg . Slå opp Anonymkode: 5724c...32f 7 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #5 Skrevet 19. oktober 2022 Sexlivet har dødd ut pga at DU ikke vil ha sex med han? Da er det vel din egen feil at du ikke får sex? Anonymkode: 5efe6...fac 5
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #6 Skrevet 19. oktober 2022 Det er jo DU som ikke vil ha sex 🤦♀️ Anonymkode: 935a4...746 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #7 Skrevet 19. oktober 2022 Hvorfor ba du han ikke tilfredsstille deg i retur? Anonymkode: 466f4...24c 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #8 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Sexlivet har dødd ut pga at DU ikke vil ha sex med han? Da er det vel din egen feil at du ikke får sex? Anonymkode: 5efe6...fac Jeg vil ikke ha sex med han, FORDI HAN KUN TENKER PÅ SEG SELV JA! Hvem i helvete vil ha sex med en som bare tenker på sin egen nytelse? Anonymkode: 0be4b...832 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #9 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er jo DU som ikke vil ha sex 🤦♀️ Anonymkode: 935a4...746 Ville du hatt sex med en som bare tenker på seg selv? Anonymkode: 0be4b...832 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #10 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vil ikke ha sex med han, FORDI HAN KUN TENKER PÅ SEG SELV JA! Hvem i helvete vil ha sex med en som bare tenker på sin egen nytelse? Anonymkode: 0be4b...832 Hvorfor trodde du at han plutselig denne gangen skulle gi tilbake hvis det er sånn han er til vanlig? Anonymkode: 5efe6...fac 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #11 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vil ikke ha sex med han, FORDI HAN KUN TENKER PÅ SEG SELV JA! Hvem i helvete vil ha sex med en som bare tenker på sin egen nytelse? Anonymkode: 0be4b...832 Kanskje greit å ta med sånne ting i hi? Anonymkode: 20d6e...84e 2 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #12 Skrevet 20. oktober 2022 38 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil ikke ha sex med han, FORDI HAN KUN TENKER PÅ SEG SELV JA! Hvem i helvete vil ha sex med en som bare tenker på sin egen nytelse? Anonymkode: 0be4b...832 Herregud ro deg ned da 😒 Anonymkode: 935a4...746 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #13 Skrevet 20. oktober 2022 Sex er en viktig del av et forhold. Tror lysten kan forsvinne i perioder for begge parter. Jeg tenker det er uheldig om man da bare brått avviser partner i to måneder slik det virker til at du har gjort. Tror flere par ville kommet seg gjennom vanskeligheter om ikke de «straffet» hverandre med å stoppe med sex. Virker ugreit slik din partner opptrådte etter suging, men tror det henger sammen med at du ikke har villet ha han. Snakk med partner om hvordan du opplevde det. Er det virkelig slik at du ikke vil ha sex med han, så er vel forholdet over? Anonymkode: 610a4...b2b 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #14 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg vil ikke ha sex med han, FORDI HAN KUN TENKER PÅ SEG SELV JA! Hvem i helvete vil ha sex med en som bare tenker på sin egen nytelse? Anonymkode: 0be4b...832 Han er sikkert bare lei av å forholde seg til damer som deg. Mannen er en hensynsfull elsker = kjedelig, vil ha en som bare tar meg Mannen bare tar meg eller vil bli sugd = egoist som bare tenker på seg selv Det som er sikkert, er at damer som deg spinner dette om og om igjen i en evig sirkel der dere aldri er fornøyd. Catch22 hele tiden. Er det ikke det ene, så er det det andre. Er det ikke det andre, så vil du ha det første, og slik fortsetter det. Det er ikke rart om han ikke gidder mer. Anonymkode: ff10d...3be 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #15 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): var det han spurte om. Etterpå spør han om jeg kan suge, og når jeg er ferdig, så får jeg beskjed om hva jeg skal lage til middag. La oss få dette klart, han spør om du kan suge han, og du spør ikke tilbake fordi? Han hadde lyst på en utløsning og spurte om hjelp, men han skal gjette hva du vil? Du virker som ei som tror at andre skal lese tankene dine, for så å bli sur fordi det viser seg at tankelesere ikke finnes. Anonymkode: f946d...845 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #16 Skrevet 20. oktober 2022 TS, er alt vel med deg? Anonymkode: fed16...936
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #17 Skrevet 20. oktober 2022 Nok et dysfunksjonelt forhold uten kommunikasjon, typisk. Altfor mange lever slik, tar ikke tak i problemene sine. Bare lar det surre å gå, sorry. Men her må du virkelig ta tak i ting, dette er opp til deg. Velger du å godta dette blir det aldri bra. Sex må fungere i et forhold, ellers bør forholdet opphøre. Anonymkode: 239ff...d64 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #18 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sexlivet vårt har død ut. I starten var det litt spennende men nå vil jeg ikke ha sex med han mer i det hele tatt. Jeg sugde han for noen timer siden trodde vi skulle ha sex siden det egt var det han spurte om. Etterpå spør han om jeg kan suge, og når jeg er ferdig, så får jeg beskjed om hva jeg skal lage til middag. Jeg har ikke hatt sex på to mnd nesten, og har en samboer. Vi har ikke barn eller noe. Har tatt praten med han flere ganger men han er ikke interessert i og gjøre noe med det Anonymkode: 0be4b...832 Overskriften din er feil. Du MÅTTE ikke gjøre det, du VALGTE å gjøre det. Jeg hadde aldri gått med på noe sånt som du holder på med. Dere har ikke barn, du har tatt praten, men han er ikke interessert. Dere er ferdig. Gå videre. Anonymkode: 5645d...d73 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #19 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Overskriften din er feil. Du MÅTTE ikke gjøre det, du VALGTE å gjøre det. Jeg hadde aldri gått med på noe sånt som du holder på med. Dere har ikke barn, du har tatt praten, men han er ikke interessert. Dere er ferdig. Gå videre. Anonymkode: 5645d...d73 Nettopp, TS går i offerrolle pga eget valg. Tragisk. På tide å våkne opp. Komme seg ut av forholdet, få seg eget sted å bo. Bli single, lær deg å ta vare på deg selv. Anonymkode: 239ff...d64
Adrenalina1 Skrevet 20. oktober 2022 #20 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor ba du han ikke tilfredsstille deg i retur? Anonymkode: 466f4...24c Skal man måtte be om det? Herregud.? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå